• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rekkarin ilmoitusosa

Olin tänään menossa vaihtamaan If-vakuutukset Pohjolaan(säästö 700€/vuosi(auto ja prätkä)). Enkös sitten ole säilönyt ilmoitusosan niin hyvin, että sitä ei löydy kirveellä purkamallakaan.

Onkohan kukaan muu onnistunut Uunoilemaan samaan malliin? Mistä sitten hakenut uuden ilmoitusosan ja maksanut kuinka paljon?

Sama pää kesät talvet...

katsastuskonttorille mars. hukkasin auton ilmoitusosan tossa syksyllä ja piti tehdä sama säätö. maksoi jotain 20€ luokkaa

Mulla oli kysyjän kanssa identtinen ongelma. Kuultuani uudelleen tulostuksen hinnan (stnan ryöstö
crazy.gif
) suoritin tehostetun etsinnän joka tepsikin...
tounge.gif
Tuppaa menemään liian hyvään talteen tuommoset läpyskät, joita ei aikoihin tarvitse.

itse kun viimeksi oli paperit hukassa, eli viime vuonna, niin uuden otteen tulostus maksoi 11 euroa. Missä ihmeessä noi yli 20 euron hinnat mahtaa olla? Rupee olee nimittäin lähellä muutoskatsastuksen hintaa...

Mielestäni se pitäisi olla sen 10,70 euroa, mikä menee rekisterimuutokseenkin. Näin ainakin aiempina vuosina on toimittu.

Mullakin oli kotilon ja mopon vak.vaihto, ja pimu ilmoitti, että ensin on tulostettava ne vanhat jotta voidaan tulostaa uudet (a' 10,70/tulostus)
tounge.gif
ja en tiedä sekoiliko itsekin, mutta ilmoitti hinnax tulevan 80+ egee... Onneks löysin sit vanhat lopulta.

Olin tänään menossa vaihtamaan If-vakuutukset Pohjolaan(säästö 700€/vuosi(auto ja prätkä)). Enkös sitten ole säilönyt ilmoitusosan niin hyvin, että sitä ei löydy kirveellä purkamallakaan.
Ehkä hieman aiheen vierestä, mutta mä oon luovuttanut noinkin tärkeiden papereiden huolehtimisen emännälle. Sitkun tarvitaan, niin n.2-5minuuttia rouvan kiireestä riippuen paperit on kädessä, kätevää etten sanoisi
talktohand.gif

Ehkä hieman aiheen vierestä, mutta mä oon luovuttanut noinkin tärkeiden papereiden huolehtimisen emännälle. Sitkun tarvitaan, niin n.2-5minuuttia rouvan kiireestä riippuen paperit on kädessä, kätevää etten sanoisi  
talktohand.gif
Jepjep, tuo emäntä homma on pelannu jo vuosia hyvin
wink.gif

Back