• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Rekisterikilvestä kysymys ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®
Betatestaaja
Sijainti
Helsinki
Tuli tänään uusi kilpi ja eipä ole reijjät samoissa paikoissa kun entisessä. Kysynkin siis seuraavaa,onkos se nyt oikein että ylhäällä reijjät kohtuu keskellä ja alhaalla reunoissa? Vanhassa oli toisin päin ja eihän tämä uusi nyt paikoilleen mene ellen sitten vaan uusia reikiä tee...

Jesarilla "asennat" sen vain paikoilleen ja ratsiassa selität asennus ongelmat.
tounge.gif

Eikö siinä kilpitilauslomakkeessa ollut joku kohta, jonka rastittamalla sai reiättömät kilvet. Muistelen ite porailleeni, mutta toisaalta kyse oli museovehkeen mustapohjaisesta kilvestä.

Eikö siinä kilpitilauslomakkeessa ollut joku kohta, jonka rastittamalla sai reiättömät kilvet. Muistelen ite porailleeni, mutta toisaalta kyse oli museovehkeen mustapohjaisesta kilvestä.
Ei tieto ainakaan minulla onko siinä mitään sellaista kun en itse nähnyt koko lomaketta. Katsastus täti täytti ja pyyti rahat.

No tovin se olikin ylös alas ...sitte vetäsin reikää uutta ja nyt se taas kattelee maailmaa oikeinpäin..
tounge.gif

Mitä, jos käännät sen aluslevyn toistepäi?
Eipä ole mitään käännettävää. On vain sellainen yksinkertainen raudan kappale mihin se tulee vaan ylhäältä kiinni....
Höh, saksalainen on valmistanut nerokkaan levyn, johon saa monella eri tavalla kilpiä kiinni ja sitten tämä levy vaan ruuvataan paikalleen.
No mulla vielä höyrymopo ja onneksi klapeja riittää.... vettäkin vielä saatavilla...hössötystä koko kilven kääntö sama heittäytyä selälleen virkavaltaa tavatessaan...

Back