Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
varmaan kannattaa käydä ensin joitain autotarvikeliikkeitä kuten motonet ja vastaavat, niissä olen mielestäni joskus nähnyt selaisia ja hinnatkin on kohdallaan ja villaa saa ihan vaikka rautakaupasta.
Mä olen aina tehnyt ihan reikäpellistä, jonkun akselin päällä vaan taivuttanut sen putkeksi ja sit migillä heppaillu sauman kiinni.
Paikallisesta kiuastehtaasta olen hakenut pellin.
ja jokaisessa isommassa rautaa myyvässä kaupasta/tukkurilta löytyy niitä.. (Jos kerran Kajaanissakin - Kainuun käyttörauta)
Kannattaa samalla vaivalla ostaa RST-levyä, niin eihän tarvitse katsella osan ruostumista..
Itse tein yhden vaimentimen MT-01:een ja totesin reikien olevan vähän isoja, joten laitoin seulaverkon (löytyy esim. K-raudasta, mutta vaan sinkittynä) ympärille...
Seulaverkon ympärille kannattaa laittaa kiepit teräsvillaa (K-raudasta)--> kestää paremmin ja sitten ympärille esim. dice:n tai vast. äänenvaimenninvillaa (Moottoripyöräliikkeistä)