• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Ratapyörää ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juutana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Liippaa aihetta vaikkei ihan otsikkoa. Tosin taisi Juutanakin päätyä kotimaasta hankittuun ratamopoon?

Miten noita kilvettömiä on kaupan eri vuoden aikoina? Nyt tarjonta suhteellisen niukkaa mutta kauden päätyttyä vähän runsaampaa? Ja keväällä taas olematonta?

Ja mitä jos tuollaisen lähtisi rakentamaan täysin uudesta niin paljonko voisi budjettimielessä laskea tulopuolelle "tarpeettomaksi" käyvien osien (katteet jne) myynnillä?

Paras vaihtoehto olisi tietty uudehko kotimaasta hommattu valmiiksi rakennettu peli. Ajaminen kiinnostaa ehdottomasti enemmän kuin ropaaminen...
Itse päädyin kotimaiseen uusiomopoon ihan sen takia, että tuosta vekottimesta tiesi kuitenkin aika tarkkaan mitä saa. Kaikki osat yms oli hyvin dokumentoitu ja mun mielestä ammattilaisen rakentamana pyörä todennäköisesti toimii paremmin kuin jos itse olisin alkanut raapimaan osia sieltä sun täältä. Onhan tossa se, että se rakentamisen ilo jää pois, mutta toisaalta sai sen ajamisen ilon heti, ilman sitä rakentamisen vaivaa. Lisäksi kaupanpäälle tuli "helpdesk" jonne voi soitella/laittaa viestiä jos ongelma iskee. Sori Teemu, kannattais kattoa kenelle vehkeitään myy...
biggrin.gif

Kannattaa myös muistaa että kun itse tekee, saa just sellasen kun sattuu tulemaan...

Isolterille kiitokset kattavasta vastauksesta. Tuolla saa budjetin tontille ja plussat/miinuksetkin mielestäni kohdillaan.

Paras ja ainakin taloudellisin vaihtoehto olisi tuo valmis uudehko paketti kotomaasta. Edelleen tuohon tarjontaa per vuodenaika saa vastata. Ei ole noitten kilvettömien tarjontaa ennen tullut pahemmin seurattua.

Niin ja käytännön syistä se itsellekin olisi kilonen japsi ja max n. 3 vuotta vanha.

Back