G
Guest
Guest
Mistä helpoiten rahoitus tai laina pyörän ja kelkan ostoon?
Ideoita?
Ideoita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä oot väärän pankin asiakas. Mä sanoin ihan suoraan että prätkä pitäis saada ja lainaa tuli ihan ongelmitta, eivät kyselleet muuta kuin että paljon tarvitsen. Antaahan ne lainaa autojen ja veneidenkin ostamiseen.Jätin pankkilainan tuosta pois, koska jos menet hakemaan pankista pyörälainaa (vaikka olisikin ne vakuudet) niin sanovat yleensä että ei onnistu. Asunnonremontoimislaina tms. toimii paremmin.
Mie en tuota ymmärrä.. Miks noita on? Miks se viimenen erä on iso? Eiks se oo onkelma sit lopuks vai onks tarkotus säästää rahaa se välipätkä?Itse olen tässä odotellut joskos tähän maahan tulisi mp-kauppaankin jäännöserällinen osamaksukauppaEli käsiraha = 20% ja lainan vika erä = 20%. Loput 60% jaetaan vaikka 4v ajalle => varsin pienet kk-erät![]()
![]()
No tuossa tsydeemissähän on perusideana, että saadaan kuukausierä pienemmäksi ja mopo vaihdetaan uuteen ennen kuin viimeinen erä lankeaa maksuun. Näinhän ne autokauppiaatkin toimii, tarkoitus on saada asiakas takaisin kaupantekoon.Mie en tuota ymmärrä.. Miks noita on? Miks se viimenen erä on iso? Eiks se oo onkelma sit lopuks vai onks tarkotus säästää rahaa se välipätkä?Itse olen tässä odotellut joskos tähän maahan tulisi mp-kauppaankin jäännöserällinen osamaksukauppaEli käsiraha = 20% ja lainan vika erä = 20%. Loput 60% jaetaan vaikka 4v ajalle => varsin pienet kk-erät![]()
![]()
Joo, tai sitten liian nuori. Tuntuu etteivät pankit ota kaksikymppistä asiakasta kovin vakavasti. Omapahan on vahinkonsa jos ei raha kelpaa. Taitaa tuo pärstäkerroin vaikuttaa lainatiskillä asioidessa.Sä oot väärän pankin asiakas. Mä sanoin ihan suoraan että prätkä pitäis saada ja lainaa tuli ihan ongelmitta, eivät kyselleet muuta kuin että paljon tarvitsen. Antaahan ne lainaa autojen ja veneidenkin ostamiseen.Jätin pankkilainan tuosta pois, koska jos menet hakemaan pankista pyörälainaa (vaikka olisikin ne vakuudet) niin sanovat yleensä että ei onnistu. Asunnonremontoimislaina tms. toimii paremmin.
Tyhmän täytyy kysyä...No tuossa tsydeemissähän on perusideana, että saadaan kuukausierä pienemmäksi ja mopo vaihdetaan uuteen ennen kuin viimeinen erä lankeaa maksuun. Näinhän ne autokauppiaatkin toimii, tarkoitus on saada asiakas takaisin kaupantekoon.Mie en tuota ymmärrä.. Miks noita on? Miks se viimenen erä on iso? Eiks se oo onkelma sit lopuks vai onks tarkotus säästää rahaa se välipätkä?Itse olen tässä odotellut joskos tähän maahan tulisi mp-kauppaankin jäännöserällinen osamaksukauppaEli käsiraha = 20% ja lainan vika erä = 20%. Loput 60% jaetaan vaikka 4v ajalle => varsin pienet kk-erät![]()
![]()
Mikäs siinä jos se kuukausierä on tarkein kriteeri. Korkoahan siitä loppuosasta vaan pitää maksaa.![]()
Tuo onkelma on ainakin mulla kaikis muissakin paikoissa kun pankeissa. Rahatukkua melkein pitää heilutella jos palvelua haluaa.Joo, tai sitten liian nuori. Tuntuu etteivät pankit ota kaksikymppistä asiakasta kovin vakavasti.
sanoi:Tee ylitöitä kunnes tuohet on kasassa!
Kyllä se pankistakin onnistuu, ainakin maaseudulla, mutta vakuudet tai takaaja pitää olla. Itellä on auto ja pyörälainoja tällä hetkellä jotain 25ke verran eikä pankkitädin ilmekään värähtäny. Vakuuksia ei luonnollisesti ole kun asuu vuokralla. Takaajaksi kävi opiskelijavelipoika joka ei todellakaan pystyisi maksamaan jos meikäläinen päättäis langettaa velvollisuutensaJoo, tai sitten liian nuori. Tuntuu etteivät pankit ota kaksikymppistä asiakasta kovin vakavasti. Omapahan on vahinkonsa jos ei raha kelpaa. Taitaa tuo pärstäkerroin vaikuttaa lainatiskillä asioidessa.Sä oot väärän pankin asiakas. Mä sanoin ihan suoraan että prätkä pitäis saada ja lainaa tuli ihan ongelmitta, eivät kyselleet muuta kuin että paljon tarvitsen. Antaahan ne lainaa autojen ja veneidenkin ostamiseen.Jätin pankkilainan tuosta pois, koska jos menet hakemaan pankista pyörälainaa (vaikka olisikin ne vakuudet) niin sanovat yleensä että ei onnistu. Asunnonremontoimislaina tms. toimii paremmin.