• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Radalle.com

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jennica
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo, mielummin siististi kaukaa ulkokautta kuin sisäkautta säikyttelemään... Uskokaa Annaa... se osaa ohitella nätisti ulkokautta - allekirjoittanut tietää
tounge.gif

Muuten jätän ottamatta kantaa ko. tapahtumaan, ettei mene mustamaalaamiseksi kilpailevan järjestäjän taholta.
cool.gif

Viimevuonna kävin Turun tapahtumassa ja mieleen jäi muutama prätkä jotka kävivät kiihdyttämässä varusteina farkut ja t-paita, kypärä sentään oli. Että silloin ei ainakaan ollut tietoakaan turvallisuudesta siinä lajissa.

Mut mä oonkin nössö, jonka mielestä on helvetin väärin tuupata toinen pois radalta siksi, että omasta mielestään osaa ajaa.
REPS
biggrin.gif

Älä sure anna, mä oon sun kanssa ihan samaa mieltä. Ulkokautta ohittaminen on kohteliaampaa, ja väistöt onnistuu jokseenkin varmasti. Joskin ulkokautta ohittaiessa täytyy olla paljon nopeempi. Toinen kohtelias tapa on ulostulossa sisäkautta ohi, ei yleensä haittaa ohitettavaa lainkaan.
smile_org.gif

Back