• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pysäköinti firman pihassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Sijainti
Vantaa
Täällä meitin konttorin pihassa on pitkään ollut valloilla villin lännen lait pysäköinnissä ja vaikka lastauslaituria on useita kymmeniä metrejä niin siihen ei ole kukaan mahtunut purkamaan kun kotilot ovat yleensä tukkineet koko komeuden. Luonnollisesti pysäköintikieltomerkit ovat nyt jo paikoillaan mutta kukaan ei niitä noudata.

Noh, konttoritaloyhtiön hallitus sitten päätti ostaa pysäköinninvalvonnan tänne ja tiedotti että kun kyltit saadaan kiinnitettyä niin alkaa lappua tippumaan ajoneuvoihin.

Noh, meikäläinen sitten toki hädissään soittamaan isännöitsijälle että mites mopottimien kanssa tehdään, nekun ovat seisseet seinän vieressä nätissä rivissä ilman että kukaan on häiriintynyt. Isännöitsijä totesi että prätkiä ei tulla laputtamaan, että pysäköidään vaan niinkuin ennenkin - kerrankin jotain positiivsta tänne motoristinkin suuntaan
smile_org.gif
Kehaisi äijä vielä busaa samassa puhelussa (päässä pakko olla vikaa).

Piristihän tuollainenkin pikkujuttu päivää kummasti , täällä ei nimittäin ole yhtään vapaata autopaikkaa pihassa ja tien varressa on ollut mopoille ilkivaltaa...

kivakiva. tää muistutti vähän kava10:n viestejä kun sillä on tullut hyvä mieli jostain asiasta ja sen mielestä on tärkeää ilmoittaa se kaikille kanssafoorumisteille.
biggrin.gif

kivakiva. tää muistutti vähän kava10:n viestejä kun sillä on tullut hyvä mieli jostain asiasta ja sen mielestä on tärkeää ilmoittaa se kaikille kanssafoorumisteille.
biggrin.gif
Muistuttaa tai ei, mutta oli poikkeuksillasta verrattuna aikaisempiin tapauksiin.

Otetaan esimerkki tuolta Helsingin oikeustalon pihasta. Sinne ilmestyi kanssa noi maksuilmoituskyltit ja kyselin isännöitsijältä kantaa mp-parkkeeraukseen. Vastaus oli "Meillä olisi tuolla halllissa pysäköintipaikkoja hintaan 150e/kk" - kolmelle pyörälle yksi ruutu olisi ollut vielä järkevissä hinnoissa. Selvittely jäi tosin kesken kun vaihdoin sitten työpaikkaa.

Ilma on perseestä, motoristit nykyään kaikki kyrpiä mutta isännöitsikä silti jaksoi piristää tätäkin päivää. Me kaikki vihataan toisiamme, mun suzuki ei huutele mulle tallista et "lähdetään ajolenkille", lapsia ei oo ja muijakin sen verran poissa et siitä ei viiti mainita mitään
smile_org.gif

Ilma on perseestä, motoristit nykyään kaikki kyrpiä mutta isännöitsijä silti jaksoi piristää tätäkin päivää. Me kaikki vihataan toisiamme, mun suzuki ei huutele mulle tallista et "lähdetään ajolenkille", lapsia ei oo ja muijakin sen verran poissa et siitä ei viiti mainita mitään
smile_org.gif
sad_orig.gif
voi harmi... tänään on perjantai älähän nyt ole noin masentunut... huonomminkin voisi olla.  
thumbs-up.gif
033102beer_1_prv.gif

E: niin ja minä en vihaa ketään. ok jonkun mielestä voin olla kyrpä. mulla ei oo ajovarusteita tällähetkellä vaikka oma sukisuki kaipaisi ajoa. lapsia saa aina tekemällä ja ei se aina oo väärin että muija on kaukana.. vai mitä!? eli ei sulla nyt ihan niin huonosti oo asiat - eihän.

biggrin.gif
Muistuttaa tai ei, mutta oli poikkeuksillasta verrattuna aikaisempiin tapauksiin.

Otetaan esimerkki tuolta Helsingin oikeustalon pihasta. Sinne ilmestyi kanssa noi maksuilmoituskyltit ja kyselin isännöitsijältä kantaa mp-parkkeeraukseen. Vastaus oli "Meillä olisi tuolla halllissa pysäköintipaikkoja hintaan 150e/kk" - kolmelle pyörälle yksi ruutu olisi ollut vielä järkevissä hinnoissa. Selvittely jäi tosin kesken kun vaihdoin sitten työpaikkaa.

Ilma on perseestä, motoristit nykyään kaikki kyrpiä mutta isännöitsikä silti jaksoi piristää tätäkin päivää. Me kaikki vihataan toisiamme, mun suzuki ei huutele mulle tallista et "lähdetään ajolenkille", lapsia ei oo ja muijakin sen verran poissa et siitä ei viiti mainita mitään
smile_org.gif
Jassu muista piristeenä se "pikkusuolanen"
tounge.gif

Täällä meitin konttorin pihassa on pitkään ollut valloilla villin lännen lait pysäköinnissä ja vaikka lastauslaituria on useita kymmeniä metrejä niin siihen ei ole kukaan mahtunut purkamaan kun kotilot ovat yleensä tukkineet koko komeuden. Luonnollisesti pysäköintikieltomerkit ovat nyt jo paikoillaan mutta kukaan ei niitä noudata.

Noh, konttoritaloyhtiön hallitus sitten päätti ostaa pysäköinninvalvonnan tänne ja tiedotti että kun kyltit saadaan kiinnitettyä niin alkaa lappua tippumaan ajoneuvoihin.

Noh, meikäläinen sitten toki hädissään soittamaan isännöitsijälle että mites mopottimien kanssa tehdään, nekun ovat seisseet seinän vieressä nätissä rivissä ilman että kukaan on häiriintynyt. Isännöitsijä totesi että prätkiä ei tulla laputtamaan, että pysäköidään vaan niinkuin ennenkin - kerrankin jotain positiivsta tänne motoristinkin suuntaan
smile_org.gif
Kehaisi äijä vielä busaa samassa puhelussa (päässä pakko olla vikaa).

Piristihän tuollainenkin pikkujuttu päivää kummasti , täällä ei nimittäin ole yhtään vapaata autopaikkaa pihassa ja tien varressa on ollut mopoille ilkivaltaa...
Meillä on kohtuullisen iso toimisto- ym kiinteistö. Siellä on autopaikat kortilla ja toisinaan parkkaus miten sattuu. Suurin osa paikoista on sopimuspohjaisia, kuukausimaksullisia. Jotkut kiinteistössä työssä käyvät antavat piu-paut ohjeistukselle ja yrittävät pitää omia autojaan päivittäin muutamalla harvalla asiakaspaikalla, jotka lyhytaikaista, parin tunnin vierailua varten. Siihen eivät pomojen tai muiden santarmien puheet auttaneet. Sitten otin yhteyden kaupungin lappuliisatoimistoon.Siitä syntyi jonniimoinen apu. Harva viitsii parkin rikemaksulla pitää autoaan päivästä toiseen.

No prutkujen parkkauksesta en ole välittänyt. Hyvin siististi ovat fillareiden jatkeeksi laittaneet tai muuten asiallisesti.
Osoitin jopa oman pienen alueen erään firman parille prutkukaverille. Kertaakaan eivät ole sitä tosin käyttäneet.

Että silleen.

Isännöitsijä totesi että prätkiä ei tulla laputtamaan, että pysäköidään vaan niinkuin ennenkin
Toivottavasti parkkipirkotkin tämän käytännön sitten kanssa tietävät...
confused_orig.gif
Valvontaa ei ole tilattu kaupungilta vaan joko hoitavat sen itse tai tilasivat parcomilta - en saanut selvää kumpi.

Eli sovittu on ettei pyöriä laputeta, jos lappu tulee niin sen saa kumoon soitolla isännöitsijälle
smile_org.gif

Back