• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräsi lähtöpäivä rekkakuljetuksella Eurooppaan 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JT79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Laitetaas ketju pystyyn porukan pyörien rekkakuljetuksista Eurooppaan 2016, eli milloin ja millä firmalla kuskaat pyöräsi Eurooppaan tänä vuonna (tiedän, että väärin matkailtu, mutta jätetään se tästä ketjusta pois :D).

Itsellä R nineT lähtee Niinivirran kyydissä kohti Milanoa pe 1.7. ja itse lennän to 7.7. aamulla Malpensaan, josta yritän kiirehtiä hakemaan pyörän Tribianosta ennen siestaa ja sitten kohti Vercoursia ja Rencurelia... :orgmp2:

Siestan aikanakin pyörän todennäköisesti saa ulos terminaalista. Mutta ehkä siihen ei kannata luottaa. Malpensasta menee helposti parikin tuntia Tribianoon. Taksilla toki vain n. tunti...
Oma pyörä menee tänä kesänä Tallinkilla yli samaan aikaan kuin itsekin, eli 26.6.

Viime kesänä meinasi mennä täpärälle noudon kanssa, silloin oli ainakin käytäntönä että joko ennen siestaa tai sen jälkeen. Mentiin metrolla lähimälle asemalle josta piti jatkaa busilla, no bussin aikataulut ei osunukkaan kohilleen joten kipin kapin taxiin.

En tiedä onko käytäntö kaikilla sama, mutta Motologistican käyttämään Milanon terminaalin ei päässyt siestan aikaan.

17.6. lähtee pyörä rekan kyydissä ja ite lennän 23.6. perässä Linateen. Sieltä sitten ajelen mutkien kautta parissa viikossa takasin kotia

8.7 lähtee rekalla kaksi KTM:ää kohti Italiaa Motologistican viemänä. 13.7 lennetään itse perässä.

Emännän kanssa mietittiin tätä kuljetus juttua. Tultiin siihen tulokseen, että kotimatkat on raskaampia kuin lomalle lähtö.
Niinpä päädyttiin rekkakyytiin takaisin päin. Eli 22.8 yks mopo palaa rekalla Suomeen ja itse lennämme :thumbup:

Rasseli sanoi:
Emännän kanssa mietittiin tätä kuljetus juttua. Tultiin siihen tulokseen, että kotimatkat on raskaampia kuin lomalle lähtö.
Niinpä päädyttiin rekkakyytiin takaisin päin. Eli 22.8 yks mopo palaa rekalla Suomeen ja itse lennämme :thumbup:

Itse ajattelin kanssa ensin mennä noin päin, mutta kun toiseen suuntaan aikoo käyttää Finnlinesia Travesta Helsinkiin, niin aikataulut sopii hieman mukavammin näin päin. Ensi viikolla pitäisi jo laittaa pyörä rekkaan, kylläpä aika rientää...

Back