• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyöräni kaadettiin parkkipaikalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PoS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Missäs päin 00bua tollasii moloja liikkuu, niin tietää öisin katsella jos vaikka  
kaboom.gif
biggrin.gif
JOU-kylässä kuvan perusteella.

Ihan OT, mutta siellä saa vieläkin tilata taksin Sirun eteen, ja kuskit tietää, minne tulla.
smile_org.gif
Joo vanhemmat birssarit kyllä tietää "sirun" mutta nuoremmat ei...
tounge.gif

Jonkun kyllä pitäis mennä spreijaa siihen katokseen SIRU..!!
tounge.gif
biggrin.gif

SORRY OT...

If. Yllättävän kivuttomasti meni, viimeksi kun Ifin kanssa korvausasioissa olin yhteydessä oli kyseessä auton pölliminen ja siitä seurannut konerikko. Sai vääntää ihan hulluna.

If. Yllättävän kivuttomasti meni, viimeksi kun Ifin kanssa korvausasioissa olin yhteydessä oli kyseessä auton pölliminen ja siitä seurannut konerikko. Sai vääntää ihan hulluna.
Ok, täysin vastaava case ja yhtiönä Pohjola, ei mennyt ilkivaltana, meni bonarit jne jne.

eiks kaikil oo sama, eli jos menee ilkivallan piikkiin, niin ei bonusten menetyksiä?
Ongelma vaan siinä, et jos ei mee ilkivallan piikkiin, vaan pelaa omaan pussiin tarkastajat ja sanoo et kaatunut paikaltaan, ei merkkejä ilkivallasta tms.. ja sitten menee kaskosta (jos sellainen on).

Tällaista oon kuullu, tiedä sitten mikä todellisuus on..

Joo, no ei mulla tuollaisessa halvassa pyörässä mitään täyskaskoa ole, ei vaan ole sen arvoista. Tuskin sitä itse tulee rikottua sellaisissa oloissa, että korvauksia saa, ja jos tulee niin siinä vaiheessa ei varmaan enää paljon kiinnosta, meneekö omaan piikkiin vai ei.

Ei nyt pikavilkaisulla sen kummempaa kuin että viikonlopuksi kaavailtu pyörän vaihto toiseen jää väliin
sad_orig.gif

Tuo pyörä taitaa jäädä meikäläiselle loppuelämäksi. Tietty on vielä sekin pieni mahdollisuus, että ohjauslukko olisi rikkonut runkoa.

Back