• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyoran tunnistusta: GSXR600 vai 750?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikawa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ainakin otsikon mukaan 750, tiedäpä tuota. Mutta onko pyörä, jossa kamera on ollut, SP-1 vai SP-2?
tounge.gif

Kuva on otettu SP2:sta(siis itse olin sita ajamassa). Kiinnostaisi vaan tietaa oliko tuo edellamenava oikeasti 750 vai 600cc gsxr koska mentiin monta kierrosta perakkain suurinpiirtein samaa vauhtia. Ajattelin vaan etta ehtiikohan SP2:lla sittenkaan 750 vauhtiin, varsinkaan suorilla. Mina en loyda kuvia katsomalla 600 ja 750:n valilta mitaan eroa takavaloissa. Joku joka omistaa jommankumman niin voisi tunnistaa.

Kuva on siis tasta videosta: http://uk.youtube.com/watch?v=1bQG18sjhzM

Takavalot näissä peleissä, kuten koko takapää, on täysin identtiset. Selkeä sivukuva tosta pyörästä kertoisi enemmän kuin tuhat sanaa, koska väritys poikkeaa huomattavasti noissa, ellei kyseessä ole tylsä musta/matta väritys.

Ainakin K6 ja K7 750:ssä on valkoinen perän alapuoli, joten eiköhän tuo kuussatku ole, koskas niissä on taas sininen
smile_org.gif
. Oikeanpuoleinen taasen saattais olla 750:n.

Nyt on pakko hölmistyneenä kysyä, että mikä on perän alapuoli? Ei mulla ainakaan ole mitään valkoista omassa pyörässä
nixweiss.gif

Back