Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minkälainen liina ja mistä kiinni?keskituelle tai sivutuelle ja liinalla kiinni kunnolla.
esim rautakaupasta/huoltikselta/yms saa ostaa kiristettäviä liinoja ja vähän riippuu pyörästä mistä kohtaa kantsii laittaa kiinni. oman kustomin kiinnitän penkin kohdalta, tärkeintä saada runko kiristettyä lattiaan. joissain laivoissa pääsee seinän vierustalle, sillon mahdollisuus sitoa seinäänkin liinalla kiinni. laivojen liinoihin en luota, ovat välillä tosi karmeessa kunnossa. kantsii ostaa oma, ei vie paljoa tilaa. toimii myös pakettiautossa jos jää välille..Minkälainen liina ja mistä kiinni?keskituelle tai sivutuelle ja liinalla kiinni kunnolla.![]()
Minä laitan pyörän aina sivutuelle, buffilla etujarru lukkoon, 1. vaihde päälle, ja kahdella omalla pienellä liinalla rungosta laivan kanteen kiinni, siten että jouset menee pari tuumaa kasaan. Sitten parilla rekkaauton rengaskiilalla varmistetaan pitkittäisliike.esim rautakaupasta/huoltikselta/yms saa ostaa kiristettäviä liinoja ja vähän riippuu pyörästä mistä kohtaa kantsii laittaa kiinni. oman kustomin kiinnitän penkin kohdalta, tärkeintä saada runko kiristettyä lattiaan. joissain laivoissa pääsee seinän vierustalle, sillon mahdollisuus sitoa seinäänkin liinalla kiinni. laivojen liinoihin en luota, ovat välillä tosi karmeessa kunnossa. kantsii ostaa oma, ei vie paljoa tilaa. toimii myös pakettiautossa jos jää välille..Minkälainen liina ja mistä kiinni?keskituelle tai sivutuelle ja liinalla kiinni kunnolla.![]()
Joskus on ollut ongelmia laivan kannen kiinikkeiden vähäisyyden kanssa, jolloin ollaan sidottu kaksi pyörää tällä tavalla:
/O-O\ Hieno piirros![]()
Lisää juttua liinoista:Minkälainen liina ja mistä kiinni?keskituelle tai sivutuelle ja liinalla kiinni kunnolla.![]()
Olen ajanut monet, monet kerrat yli maatamme ympäröivien lätäkköjen.Sorry vaan Kava10, ainakaan Superfastilla(olen mennyt sillä reilu 10 krt) EI KERTAAKAAN ole henkilökunta sitonut pyöriä. Ei edes naiskuljettajien osalta.![]()
Finnlinesilla joka kerta henkilökunta huolehtii kokonaan pyörien sitomisesta. Kysyvät mielipidettä kuskilta että onko näin ok niinkuin hän ajatteli laittaa kiinni. Siitä Finnlinesille 10 pojoo ja se papukaijamerkki!![]()
Omat liinat hyvä olla varalta, jos on tilaa kuskata ne. Toivottavasti Finnlinesien uusilla laivoilla jatkuu tämä hieno palveluasenne myös autokannella.![]()
2004 kesällä Superfastin kreikkalaiset sitoi mun pyörän menomatkalla, paluussa ne heitti vain liinat mulle tyyliin "sido poika itse"Sorry vaan Kava10, ainakaan Superfastilla(olen mennyt sillä reilu 10 krt) EI KERTAAKAAN ole henkilökunta sitonut pyöriä. Ei edes naiskuljettajien osalta.![]()
Virolaiset hoitanee samoin kuin Hki-Tln välilläkin, veikkaanKuinkahan mahtaa käydä kun eestiläiset on asialla kesällä?![]()
No onneksi vaihdoin paikat F-linesiin, ei tarvi pähkäillä tätäkään.![]()
Yeah, right... Itse en usko yhdellekään kansipojalle oman moponi kiinnittämistä. Ei siksi ettenkö luottaisi siihen, että kaverit osaa sen, vaan siksi että en luota siihen, että ne tekee sen mopoa kaltoin kohtelematta. Niitä kun ei kauheasti kiinnosta, kolahteleeko liinojen metalliset lukot ohimennen tankinkylkeen, tai mistä ne todennäköisesti rasvapaskassa olevat liinat vedetään.Voit aina luottaa laivan henkilökuntaan. Ne hoitaa hommat ja Sinä voit siirtyä rauhassa sinne matkustajien kirjavaan joukkoon.
Vai Rödby-Puttgarden -lautoilla; siellä ainakin on hyvät. Tuolle Ruotsin-Tanskan välille ei kai tarvi paljon kiinnitellä (tai itse olen ainakin lintsannut siitä).Helsingborg-Helsingör -lautoilla on muuten esimerkilliset sidontasysteemit, siistit liinat ja hyvät kiinnityspisteet.
Viimereissulla mulle oli SuperFast Ferriesin henkilökunta laittanu lisää kiinnitys liinoja, vaikka olin jo itse laittanut omat.Sorry vaan Kava10, ainakaan Superfastilla(olen mennyt sillä reilu 10 krt) EI KERTAAKAAN ole henkilökunta sitonut pyöriä. Ei edes naiskuljettajien osalta.![]()