• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän säilytys (pääkaupunkiseutu)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zx-6r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tervehdys,

Onkelma otsikossa, eli talli puuttuu mopolta. Ilmeisesti kohtalo on se että joudun vuokraamaan pysäköintihallista ruudun pyörälleni. Hieman tuo hirvittää ja senpä takia täältä tiedustelen että pitääkö muut pyöriään pysäköintihalleissa (helsingissä)?

Tarkoituksena oli vetää ketjulla pyörä seinään kiinni ja pressu päällä. Hälyttimistä sen verran että jonkunlainen pyörään tulee, jos ei muuta niin sitten vain levyjarrulukko.

Hermoilenko nyt liikaa, riittääkö tuo ylläoleva varustus vai pitäisikö vain ruveta etsimään yksityiseltä autotallia vuokralle?

Jos meinaat ajokaudella, niin mopoja seisoo kadunvarret pullollaan. Mikäs vika siinä parkkihallissa on?

muuta tänne maalle! ei tartte pitää ikinä auton oviakaan lukossa (ehes öisin). ja mopo pihassa avaimet taulussa (yöks otan pois).

Varovaisuus, kustannukset ja käyttömukavuus - siinä kolmikko, joiden suhteesta jokaisen on tehtävä omat ratkaisunsa.

Meidän mopomme on talvet autohallissa peiton alla ja kesäisin yleensä kadun varteen pysäköitynä. Hälytin siinä toki on; ehkä se osan riskistä poistaa, mene ja tiedä.

Juu ajokaudella. Itse vasta muutin helsinkiin, entisessä kotikaupungissa olisi pyörää uskaltanut pitääkkin omassa pihassa. Täällä taas kuulee niin paljon tarinoita noista varastetuista pyöristä että lievä paniikki on iskenyt (kuten tekstistä sen ehkä huomaa
confused_orig.gif
)

Tervehdys,

Onkelma otsikossa, eli talli puuttuu mopolta. Ilmeisesti kohtalo on se että joudun vuokraamaan pysäköintihallista ruudun pyörälleni. Hieman tuo hirvittää ja senpä takia täältä tiedustelen että pitääkö muut pyöriään pysäköintihalleissa (helsingissä)?

Tarkoituksena oli vetää ketjulla pyörä seinään kiinni ja pressu päällä. Hälyttimistä sen verran että jonkunlainen pyörään tulee, jos ei muuta niin sitten vain levyjarrulukko.

Hermoilenko nyt liikaa, riittääkö tuo ylläoleva varustus vai pitäisikö vain ruveta etsimään yksityiseltä autotallia vuokralle?
Missäpäin stadia asut? Riippuu hyvin paljon myös siitä miten pyörä säilyy pystyssä ulkona.

Vuosaari... Tosin tuo hallipaikka jonka luultavasti hommaan on "hienosto" alueelta, täynnä audeja ja bemuja mitä kävin ennakkoon pyörimässä. Joten mun kwaakku ei varmaan ole se kiinnostuksen kohde numero yksi
biggrin.gif

turha tuosta nyt on stressata!!
omg.gif
Ainakin ilkivallalta pyörät omasta mielestä jää aika hyvin rauhaan...ainahan noita varastellaan... turha silti ruveta hysteeriseksi...vakuutukset kunnossa jne . niin mikäs siinä ollessa..
thumbs-up.gif

No hei se on mun esikoiseni!!
biggrin.gif

Joo, ehkä mulle on lietsottu liikaa ilkivallasta ja varkauksista täällä helsingissä
smile_org.gif

Back