• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän pesupaikkoja espoossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viper78
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu, elikkä pitäisi päästä pesemään enimmät pa***t pyörästä. Missäs kyseisen operaation voisi suorittaa? Vaatimuksena olisi, että saa käyttää omia välineitä (niihin auton pesuun tarkoitettuihin harjoihin en koske!). Lippulaivan hallissa olen kotilon pessyt mutta ei oikein sovellu mopon pesuun. Siellä kun joutuu noudattamaan niin orjallisesti sitä automaatin ohjelmaa, sekä juuri niitä likaisia harjoja ei tee mieli käyttää.  
confused_orig.gif

Espoon keskuksen K-Raudan vieressä on Neste tms. Siellä on TI-halli, jossa on muistaakseni painepesuri. Ihan satavarma en ole. Hinta oli jotain vitosen luokkaa per 30 min

Nesteen sivuilta kun kävi etsii Ti- pesupaikkoja, niin oli vaan Muurala, ennen oli  Olarissa, minne lie hävinny se ominaisuus  
omg.gif

Edit: no lienee se vielä siellä, kun tossa edellisessä viestissä niin sanotaan, perkuleen nesteen sivut
veryangry.gif

Kiitokset vastauksista.. Pitää käydä illalla väijymässä nuita paikkoja  
062802moto_prv.gif

Asustelen Kivenlahdessa, niin vois olla tuo muurala ehkä lähinnä..

Juu se on kun tullaan sellon suunnalta, sen danafitnesin ohi ja siitä ehkä joku 100 m niin oikealle kääntyy perkkaankuja. Siinä pihalla on sellainen autonpesupaikka(Aidattu alue). Siinä mä itse moponi pesen.
buttrock.gif

Juu se on kun tullaan sellon suunnalta, sen danafitnesin ohi ja siitä ehkä joku 100 m niin oikealle kääntyy perkkaankuja. Siinä pihalla on sellainen autonpesupaikka(Aidattu alue). Siinä mä itse moponi pesen.  
buttrock.gif
No voihan jumankekka.... ja nyt vasta tuon kerrot. Asun itse Perkkaalla enkä ole kuullutkaan moisesta. Tähän asti olen käynyt pesemässä Malminkartanossa olevassa pesupaikassa josta löytyy 3 pesupaikkaa painepesureineen ja tavalliset vesihanat jos haluaa käyttää ämpäriä perinteiseen tapaan.

Back