• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän maalaus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja larza7777
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun tekisi mieli maalata pyörä, mutta askarruttaa jos myyn sen vaikka 2008, eli miten käy jälleenmyyntiarvon? Pääseekö eroon? (Pyörä on cbr1000f -91)

Syy miksi haluan maalata, eli puna/valkoväritys aika vaisu mun mielestä ja toinen syy on naarmut toisella puolella katteessa..

Kyllä niistä aina eroon pääsee, hinnasta se vaan on kiinni. Äkkiseltään kuviteltuna ton ikäsen pyörän maalaus vaan nostaa jälleenmyyntiarvoa. Paitsi jos on joku oksennuksen/sappinesteen-risteytys värinä  
wink.gif
nixweiss.gif

No liikkeet kyllä ei anna läheskään sitä rahaa pyörästä, kuin jos se olisi orginaali. Itse maalautin cbr600 -93 viime seisokilla ja kävin kesällä kysymässä hyvitystä uuteen, minimi summan tarjosivat. Yksityiset sitten varmaan arvostavat vähän enemmän, varsinkin jos pyörä näyttää hyvältä
smile_org.gif

Back