• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörän kuvaus ohiajavasta autosta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eilen kaivarissa parkissa ollessa ihmettelin salaman räpsähdystä ja näin ohiajavassa autossa (nissan?) apparin puolella edessä romaninaisen ja sen kädessä järkkärin..hetken aikaa kelasin, että mitä helvettiä ja sitten vedin kypärän päähän ja yritin tavoittaa tosin turhaan..
Tulee vaan heti mieleen, että haetaan sopivaa "kauppatavaraa"
kaboom.gif

Onko ketään muu havainnu pyörän kuvia keräilevää romania?

Eilen kaivarissa parkissa ollessa ihmettelin salaman räpsähdystä ja näin ohiajavassa autossa (nissan?) apparin puolella edessä romaninaisen ja sen kädessä järkkärin..hetken aikaa kelasin, että mitä helvettiä ja sitten vedin kypärän päähän ja yritin tavoittaa tosin turhaan..
Ja aattelit tehdä mitä?  
pftroest.gif

062802moto_prv.gif

Sori mut ihan pakko...

Et saanu giksulla nissania kiinni?
tounge.gif

Ja aattelit tehdä mitä?  
pftroest.gif

062802moto_prv.gif
Ajattelin, että vois olla ihan hyvä saada se rekkari ylös vastaisuuden varalta...tosimotoristi ois varmaan lähtenty paikalta ilman kypärää keulien ja pysäyttäny auton jonka jälkeen potkinu peilit irt sekä pitäny piiitkän puhuttelun sopimattomasta käytöksestä nyrkin voimalla
kaboom.gif

Mulla sen kypärän pistämine päähän..ym.. kestää sen verran kauan, että kuvaaja pääs livahtamaan jonnekkin risteävälle tielle

Voi olla, että ovat noita nettihuijareita. Ottavat valokuvia ja myyvät "toisten" pyöriä ominaan. Kun on ennakko maksu maksettu niin ei kuulu enään mitään.

Eli voi olla että ne on jossain "myynnissä" ne teijän pyörät, ei kiva vaikka eivät varastaisikaan.

Ei kai tuossa mitään muuta ihmeellistä ole kun että kuvaaja oli manne,joten tarkoitus jättää hiukan kysymisen varaa.saattaisin itsekin ottaa kuvan jos sattuisin parkissa näkemään todella hienon pyörän tai auton.

Voi olla, että ovat noita nettihuijareita. Ottavat valokuvia ja myyvät "toisten" pyöriä ominaan. Kun on ennakko maksu maksettu niin ei kuulu enään mitään.

Eli voi olla että ne on jossain "myynnissä" ne teijän pyörät, ei kiva vaikka eivät varastaisikaan.
Maksaisiko joku eturahaa pyörästä jota ei ole edes livenä nähnyt saati koeajanut? Nojaa, kaikkea hassua tapahtuu...
nixweiss.gif

Maksaisiko joku eturahaa pyörästä jota ei ole edes livenä nähnyt saati koeajanut? Nojaa, kaikkea hassua tapahtuu...
nixweiss.gif
Onhan tuota tapahtunut paljonkin.ainakin ulkomailla myynnissä olevista pyöristä ja autoista.täällä joku joskus kertoi ostaneensa briteistä pyörän jota ei sitten ollutkaan.etumaksu siltä huijattiin.kuulin joskus myös että joku osti etukäteen saksasta BMW M3:sen,en nyt muista tuliko auto rahtina suomeen vai menikö itse hakemaan,mutta autosta puuttui moottori kokonaan.kannattaa olla tarkkana ja mitään etumaksuja en ainakaan itse menisi ikinä maksamaan.

Kyllä mä ymmärrän sen, että kuvataan paikan päällä jos pyörä esim miellyttää silmää..tää kuvaaminen tapahtui ohiajavasta autosta joka pisti ihmetyttämään.
Tällä oli tarkoitus selvittää, et onko kukaan muu sattunu näkemään vastaavaa.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää mihin tarkoitukseen kuvataan varsinkin jos itse joutuu kuvaan!

Kyllä mä ymmärrän sen, että kuvataan paikan päällä jos pyörä esim miellyttää silmää..tää kuvaaminen tapahtui ohiajavasta autosta joka pisti ihmetyttämään.
Tällä oli tarkoitus selvittää, et onko kukaan muu sattunu näkemään vastaavaa.
Kyllä mä ainakin haluaisin tietää mihin tarkoitukseen kuvataan varsinkin jos itse joutuu kuvaan!
Aivan.noi mansonit harvemmin harrastavat moottoripyöriä,joten ihan oikeutetusti olet huolissasi kuvasta.en minäkään haluaisi mannejen räpsivän kuvia minusta.

...josko nettimyyntitarkotusta varten niin turhan hankala homma...riittää kun kattelee kuvia netistä meän itte kenenki kuvakollaaseista (esim. ketjun alottajan signeerauksesta tai vaikkapa tuosta omastani...). Joten eikhän mahollisesti ole mielessä joku muu ku nettikauppa...ettei vain olis "suorakauppa" omistajaa kuulematta tms
lookaround_orig.gif

Tai sitten vaan ihan kuvasivat kommeita pyöriä.

Back