• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pyörää odotellessa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja johnnie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Juu tuommonen honda cbr600F vm.91 on tulossa perheeseen! Piti saada itseasiassa tällä viikolla jo käyttöön, mutta pyörässä vuotaa bensahana ja uutta ei kuulemma suomesta löydy...noh..odotellaan kun maahantuojan kautta kyseisen osan tilaa..
smile_org.gif

Lupailivat, että ensiviikolla pitäs pyörä saada..
062802jumpie_prv.gif

Onneksi olkoon valinnastasi.
wink.gif
Itselläni on juuri samanlainen ja saman ikäinen laite, hommasin itse asiassa kolme viikkoa sitten ja olen ollut pirun tyytyväinen
062802jumpie_prv.gif
ei muuta kuin
062802moto_prv.gif

Kiitoksia kiitoksia! hirveä kuume olis jo ajelemaan, mutta niinhän se taitaa olla, että hyvää kannattaa odottaa!
biggrin.gif
sitten vaan
062802moto_prv.gif

Lisäksi olisin vielä kiinnostunut kyseisen pyörän FAQ:sta, eli kulutus, tyyppiviat(jos on
biggrin.gif
) ym. nippelitietoa, jos jollain sattus olemaan niin kiitos ja kumarrus jo etukäteen!
bowdown.gif

Ja lisäksi kokemuksia samanlaisen pyörän omistajilta otan mielelläni vastaan!

Lisäksi olisin vielä kiinnostunut kyseisen pyörän FAQ:sta, eli kulutus, tyyppiviat(jos on
biggrin.gif
) ym. nippelitietoa, jos jollain sattus olemaan niin kiitos ja kumarrus jo etukäteen!  
bowdown.gif

Mulla kulutus on noin 5-6L satkulla ajoista riippuen, ja eiköhän toi ketju ja kiristäjä ole ainakin yks tyypillinen vika. Itte vaihdoi etupään stefat ja öljyt ja tuli muuten älyttömän hyvä edelliseen verrattuna..... laitoin ohjemäärän öljyä.  
062802jumpie_prv.gif

No niin, nyt on pyörä tulilla 4:ttä päivää ja kilometrejä tullut noin 350km. Täytyy sanoa, että on mahtava harrastus tämä pyöräily!
biggrin.gif

vi...ttaa vaan nuo autoilijat ku ajavat ihan takavalossa kiinni...

Älä niistä autoilijoista välitä.Nautit vain kun oot ssanu uutukaisen alle.Myöhemmin sit pysäyttelet autoja.
062802moto_prv.gif

Olen huomannut, että pyörän odottamisessa yksi tunti tuntuu melkein päivältä.... huh. Turvallisia kilometrejä, maileja ja kaikkia muita pituusmittoja !
sport05.gif

Oottavan aika on pitkä...ittekki pari viikkoa sitten tein kaupat pyörästä (cbr 1000 f) ja huomenna sitten lähen sen Oulusta hakemhan. Tulleepahan heti 350 km siirtymätaipale kottiin...sais nähän onko äijä sökönä kun tuommosen matkan heti heittää  
cool.gif

biggrin.gif
bowdown.gif

Itsellä 93 ja kulutus on matkaajossa siinä 5 litran pinnassa, pyörään ei ole laitettu suutinsarjaa,sliparia eikä mitään muutakaan kilkettä, noilla kulutus taitaa nousta 0.5 - 1 litraa

Itse olen ollut aivan tyytyväinen pyörään
thumbs-up.gif

Ei muuta kun onnellisia ohituksia ja turvallisia kilometrejä
sport05.gif

Lainaa (toimeve @ Heinä. 08 2005,12:18)
Oottavan aika on pitkä...ittekki pari viikkoa sitten tein kaupat pyörästä (cbr 1000 f) ja huomenna sitten lähen sen Oulusta hakemhan. Tulleepahan heti 350 km siirtymätaipale kottiin...sais nähän onko äijä sökönä kun tuommosen matkan heti heittää  

Se on sopiva ajomatka heti alkuun!   Eikun turvallisia kilometrejä  

...no nyt on ensimmäinen pätkä huitastu minulle uuella kulkupelillä: Oulusta Sodankylhän ja täälä sitten vielä rakkaan vaimon kans pientä pyöritystä...reilut neljäsattaa kilometriä näin eka päiväksi. Ihan riittävästi  
cool.gif

Back