• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pyörä japanista tsekin kautta suomeen???

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Finnpaso
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Päivää!

Onko kukaan sattunut tuomaan Japanista (italialaista) pyörää Eu alueelle, tai tarkemmin Suomeen??? Jos on, ni nytte olis asiantuntijalle käyttöä.... Elikkä ensin yksinkertaisesti:

Mitä papereita Tulli/rekisteröintiviranomaiset tarvitsevat, jotta ei tule takapakkia asiassa viime metreillä juuri suomen rajalla ja katsastuskonttorilla??? Pyörä siis tulee Japanista EU alueelle, tai on jo tulut Tsekkeihin, mutta siitä ei ole vielä maksettu sikäläisiä tulleja ja ALVeja ja tsekkiläinen myyjä voi myydä sen mulle ilman niitä paikallisia veroja.En ole itse maksanut vielä mitään, kun en tiedä vielä tarpeeksi ko.pelistä(kyselyt sisällä kylläkin jo;-))

Toiseksi, kuka tietää, miten Japanin versiot eroaa Eurooppa versioista??? Kuulemma umpiot on, kuten enklannissa, eli vaihtoon.... (ei haittaa, koska siitä on umpio rikki! Kuljetusvaurio...)

Miten saa selville, et onko se pummittu jostakin??? Onko KRP:llä tietokantoja varastetuista pyöristä
confused_orig.gif

Mielellään sitten asiallisia vastauksia....

Finnpaso

Morjens..........
talktohand.gif

Nää on varmaan niitä asioita joita ei kannata kysyä yleisöltä,eikä kilauttaa kaverille jos itsellä ei oo tietoa.

Eli taisit itse kyllä jo vastata esittämääsi kysäriin.Eli tukeudu em. viranhaltijoihin,eiköhän se varmin tieto tule heidän taholtaan.

Onnea pyörän tuonnille ................
withstupid.gif

Back