• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Puusilmien maailmankongressi Turussa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Urkki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jumalaade. Juuri hoitelin asioita ja ajoin reitin Katsastusasema - Luostarinmäki - Itäharju - Portsa. Kolme kertaa meinasi joku puusilmä ajaa päälle. Ensin Hämeenkadulla vilkun oikealle unohtanut ambulanssi väistää parkkeeraajaa vasemmalle kaistalle suoraan eteen, sitten Kuralassa kääntyessäni oikealle joku toinen puusilmä meinaa ajaa farmari-Golffilla yli, ja lopulta Martinkadulla joku karvanoppa-Sierra oikaisee mutkaa puoliksi vastaantulevan kaistan kautta. Väliä jäi varmaan kaikissa yhteensä jotain metri.

Saakeli. Piti lähteä myöhemmin ajelulle kun säät kerrankin suosivat. Laskeeko sokeiden idioottien pitoisuus liikenteessä iltaa kohden?

Oliko kaikki turkulaisia?
omg.gif

En viitsinyt ajaa kiinni ja käydä kysymässä, kun varmaan olisi tullut ensin kommentoitua kuskien liikennetaitoja viittomakielellä.
kaboom.gif

Huono tuuri, että yhdellä lyhyellä lenkillä törmäsit kolmeen puusilmään. Itsellä ollut hyvä tuuri tänä kesänä kun olen ajanut yli 10tkm, enkä ole tavannut yhtään
biggrin.gif

jos noin monta osuu omalle kohdalle niin voisi alkaa miettimään onko jotain jota itse voisi tehdä puusilmien välttämiseksi liikenteessä.

Siis muuta kuin muuttaa pois Turusta
smile_org.gif

Nimim. 15tkm tälle kesälle ilman puusilmien tapaamista.

Hienosti menee ohi aiheen, mutta Turussa on nyt siis todistetusti fiksumpaa porukkaa kuin Helsingissä.. turkulainen kun osaa kirjoittaa, Helsinkiläinen ei
tounge.gif

t. Nimim. lappeenrantalainen

PS. Tänä kesänä (8000 tkm) olen väistänyt kahta puusilmää, toinen oli matkalla Turkuun ja toinen Ouluun

Ei noita voi välttää...

Sama kylä jonkin aikaa sitten...

Ensin "kirjastoauto" suorittaa sujuvan uukkarin eteen suoraan parkista.
Ilman vilkkua tietenkin.

Vajaan kilometrin päässä tuosta tyttölapsi päättää ohittaa jonon parkkiruutujen kautta, siis oikealta. Noh, ruutujen päässä olikin auto parkissa.
Mokoman tientukon kohdalta tietenkin reippaasti takaisin jonoon, siihen tyhjään väliin.
Jossa siis minä ja mopo.

Viimeisellä suoralla ennen kotia lähtee vastaantulevasta jonosta auto ohittamaan kys. jonoa.
Mahtuuhan siihen tielle pari autoa ja mopo rinnatusten kun antaa kohteliaasti tilaa pientareen puolelle.

Hyvä että on päästy takaisin viivojen väliin niin seuraava sankari erkaantuu jonosta, ja taas piennar pölisee.

Juu, ja keli oli aurinkoinen ja muutenkin mukava.
Valot päällä ja pyörän/ajoasun väri muu kuin musta.

Back