• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PSRY stuntday Hämeenkyrönlentokentällä 22.8.2009

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vuohi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luvassa vapaata pommittelua ja ainakin aikaisemmissa tapahtumissa ollut alkupäivästä mahdollisuus kiihdytellä koko 900 metriä pitkällä kiitoradalla. Kokoontuminen Ylöjärven Shellillä klo 11.00 josta lähtö kentälle 11.30. Ratamaksu 15 euroa ja tuolta voi tarkastella lisätietoja.
062802moto_prv.gif

Ja tuommoinen sanallisesti:

AJO-OHJEET:
Vaasatietä [3] ajetaan Tampereelta noin 30 km, Hämeenkyrön keskustan ohi ja käännytään vasemmalle Vesajärven suuntaan. Vesajärventietä ajetaan noin 5 km, jonka jälkeen käännytään oikealle Kurkela 6 tienviitan kohdalta. Kurkelan tietä ajetaan n. 1 km, jonka jalkeen kentän pääty näkyy vasemmalla.

Viimeinen vajaa kilometri hiekkatietä

Joo olihan karkelot. Vähän liiankin vauhdikkaita suorituksia paikottain mutta toivotaan että ei nyt pahemmin käynyt kenellekkään.

Kävin näyttämässä kahdelle juniorille hiukan ajamisen mallia. Meno oli kovaa, mutta jos laitetaan kukkahattu päähän niin hienoa, että tälläistä järjestetään! Olin pikku poitsujen kanssa katselemassa ja saivathan pojat hyvää ajamisen mallia! Aikas hyvin jätkät pysyivät fillarilla pystyssä illalla kotipihassa
biggrin.gif

Mulla on muutama foto tapahtumasta, kun olin paikalla kameran kanssa. Mutta nyt
033102beer_1_prv.gif

Heitän linkin kun saan kuvat nettiin...

Back