• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

power commanrderin säätö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja baste
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
turku
elikkäst pyörä oli just penkissä säädettävänä.nyt se matalilla kierroksilla ajettaessa pätkii ja nykii.seosta laihennettiin pari pykälää joka alueelta.nyt tartis nostaa matalaa aluettta pykälän tai kaksi ylös rikkaammalle.mut eipä mulla mitään ohjeita tohon commanderiin tietysti ole,et nyt ois apu paikallaan!

Sama kyssäri, eli älä mee ite säätään. Se on penkittäjän tehtävä paikkoa virheensä !
confused_orig.gif

Mulla taas loppu nykimiset kokonaan kun Bikedoctor sääti tosin Busan omalla boxilla , mutta Yoshin slipareilla. Mopoon yli 10 kaakkia lisää ja alaväännöt kohilleen . Tuntu kun ennestäänkin säpäkkä Bussi ois lähteny lentoon !
biggrin.gif

Itse ainakin pirauttaisin säätäjälle ja sanoisin että pyörä pitää laittaa _kunnolla_ niihin säätöihin. Tuohan on ihan selvä tapaus että kaikki ei mennyt nappiin i.e. maksoit turhasta.
Aivan. Joutaa säätömestari säätämään niin monta kertaa uusiksi, että on hyvä.Samaan hintaan tietenkin.

Omaa pyörääni säädettiin Bikefoxissa kolmeen otteeseen ennenkuin olin tyytyväinen. Tosin saatan olla perfektionismiin taipuvainen.
crazy.gif

Back