• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Porukalla liikenteessä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Olen tässä koonnut joukkoa ensi kesän rientoihin
062802moto_prv.gif

Haeskelen ensi sijaisesti pariskuntia(emäntä saa myös istua kyydissä). En kimppakivaan vaan oikeasti ajelemaan yhdessä
biggrin.gif
Meillä isäntä ajaa ja ensi keväänä huristelen itsekkin pyörällä ja ehdottomasti kiva porukka on pakko saada kasaan! Luulen että yhdessä on mukavampi harrastaa ja joukossa ideat villiintyvät. Alunperin idea oli perustaa kerho, mutta nihkeän vastaanoton takia myös rekisteröimätönkin "kerho" on tyhjää parempi. Siispä jos mielenkiintoa on puolison kanssa ryhtyä moiseen-heti yhteydenottoja rutkasti!!

Tästä porukasta varmasti löytyy ajoseuraa. Ei muuta kuin määrittelette hiukan millaista ajoseuraa haette ja millaisille lenkeille/reissuille. Ja nämä ajatukset omana aiheenaan näkyviin foorumille.

Olen itsekin mietiskellyt kokeilla järjestää ensi keväänä hiukan erilaiset orgin ajot. Nopeusrajoituksia noudattavat ja oikeasti "ketään ei jätetä"-periaatteella. Uskoisin sellaiseenkin olevan kiinnostusta ja jollei ole niin köröttelen yksikseni kuten pääosin tähänkin asti
cool.gif

Viikkoajot oli tarkoitus järjestää ja tietysti aikataulujen sopiessa ja lomien tullessa olemme lähdössä kiertämään ympäri Suomen.Teltat matkaan ja sillä periaatteella. Pyörien päällä tulemme vuoden 2008 viettämään. Ja nämä viikkoajot ihan kunnon systeemillä(reitit, vetäjä jne...) Juu, ja mitä noista ajoista tulee-todellakin periaatteella kaveria ei jätetä koska se ei tunnu olevan nykyään ihan niin yksiselitteistä
thumbs-up.gif

Tietysti on mukavaa kun iso porukka on kasassa mutta sellainen perusporukka olisi tietysti aivan huippujuttu niin tekemistä voisi järjestää muutoinkin . Talvella on kiva laittaa pyöriä yhdessä, kierrellä messuilla etc.
Harmittavaa että meitä motoristeja on paljon mutta ihan "kavereita kavereita" näistä ympyröistä ei oikein ole. Ja kavereitahan ei ole koskaan liikaa...Eikös näin
wink.gif

Torstaisin on perinteisesti ollut .Orgin kokoontumisajot. Seuraa keväällä foorumin keskusteluja niin tiedät missä kokoonnutaan
smile_org.gif
Sinne vaan kumpikin mukaan
sport05.gif

Torstaisin on perinteisesti ollut .Orgin kokoontumisajot.
Nää perinteiset kokoontumiset on sijoittunut aikaspaljon tonne etelän suuntaan.
Oliskohan ideaa herätellä ja järjestellä noita tapaamisia ympäri suomea ja viikonlopuiksi?

Olis hienoa saada aikaseksi aktiivisesti toimiva valtakunnallinen kerho jossa ei olisi mitään kriteereitä mopotin mallin, iän tai valmistusmaan suhteen
wink.gif

Mää olen yritellyt ainakin herätellä ihmisiä ympäri suomen. Kun sitä paljon ajaa, tulee suomenmaatakin kierreltyä jonnin verran
smile_org.gif
Itse olen saanut porukkaa mukaan ainakin Turusta ja tarkoitus on aktiivisesti huristella myös heidän kanssaan!

Mielestäni hyvä idea mutta ei oikein osaa vielä orjentoitua ensikesän ajeluun, mutta kannaattaa ottaa taas keväällä puheeksi.

Taitaa tuuppaa lumet maahan, mutta keväällä ja sitten uudestaan. Espoossa on oikeastaan kolme mestaa jotka sopii mp ajotapahtumien aloitukseen: Kilon abc, Kivenlahden TB ja Lahnuksen Shell! Ja sitten vaan hyvissä ajoin orkin sivuille: viikonlopun kierros Lahnuksen Shell, lähtö klo 9 kohti Kontiorallia, tule mukaan. Siis tähän tyyliin ja johan on kumma jos et matkaseuraa saa. Ja aina kun ajat jonkun kanssa tuleehan sitä väkisin tutuksi, sanotaanko sitä sosiaaliseksi leimautumiseksi.
cool.gif

Back