Taas olisi aika kerätä Orggilaisia Porin Bar meetingiin, 20.01.2007, Bar Passioniin, yrjönkatu 10, klo 20 alkaen.
Tervetuloa
Tervetuloa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuvaavasti on Bar Passion YRJÖNKADULLA!Taas olisi aika kerätä Orggilaisia Porin Bar meetingiin, 20.01.2007, Bar Passioniin, yrjönkatu 10, klo 20 alkaen.
Asunu täällä jo tovin eikä ole ikinä tullu toi "hotelli" viellä vastaan! Aina oppii jotain uutta
juu ei itselläkään ollu tietoa tosta paikasta. googletin hotellit pori ja sieltä löytysanoi:Asunu täällä jo tovin eikä ole ikinä tullu toi "hotelli" viellä vastaan!
Joo niin saa...........kiitos hotelli/motelli vinkeistä....joo kyll timberlinellekki saapi kuulemma yöksi tulla....katellaa ...katellaa....tulossa siis kumminki...niin jos saan sille auton renkaalle tehtyä jotai....![]()
Rehtori vaan soittaa sinne rivijäsenilleen ja KÄSKEE jonkun vaihtamaan, tai korjaamaan renkaan.kiitos hotelli/motelli vinkeistä....joo kyll timberlinellekki saapi kuulemma yöksi tulla....katellaa ...katellaa....tulossa siis kumminki...niin jos saan sille auton renkaalle tehtyä jotai....![]()
rehtori on jo iso tyttö ja ihan ite tekee jotain renkaalleenRehtori vaan soittaa sinne rivijäsenilleen ja KÄSKEE jonkun vaihtamaan, tai korjaamaan renkaan.kiitos hotelli/motelli vinkeistä....joo kyll timberlinellekki saapi kuulemma yöksi tulla....katellaa ...katellaa....tulossa siis kumminki...niin jos saan sille auton renkaalle tehtyä jotai....![]()
![]()
Isosta en tiedä, mutta määrätietoinen kyllä.rehtori on jo iso tyttö ja ihan ite tekee jotain renkaalleenRehtori vaan soittaa sinne rivijäsenilleen ja KÄSKEE jonkun vaihtamaan, tai korjaamaan renkaan.kiitos hotelli/motelli vinkeistä....joo kyll timberlinellekki saapi kuulemma yöksi tulla....katellaa ...katellaa....tulossa siis kumminki...niin jos saan sille auton renkaalle tehtyä jotai....![]()
![]()
![]()
Eihän sun autossa mitään vikaa ole... ajovalojen polttimot vaan palaa vähän turhan nopeasti sateellasain annepiin tulemaan messiimuist en tiiä![]()
![]()
annepii sano et sit ei mennä mun autolla ...vaa sen...mikä vika mun autossa....![]()
![]()
Tervetuloa eikä meitä Porilaisia mikään vaivaasain annepiin tulemaan messiimuist en tiiä![]()
![]()
annepii sano et sit ei mennä mun autolla ...vaa sen...mikä vika mun autossa....![]()
![]()
Mätaidan olla jäävi sanomaan tuohon vaivaamiseen mitään, mutta tänne vaan ottamaan asiasta selvääTervetuloa eikä meitä Porilaisia mikään vaivaa![]()
kiitos kiitos...Tervetuloa eikä meitä Porilaisia mikään vaivaasain annepiin tulemaan messiimuist en tiiä![]()
![]()
![]()
![]()