• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Polttoaine Suodattimen vaikutus bensan saantiin kaasutin-pyörissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teem085
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Oulu
Polttoaine Suodattimen vaikutus bensan saantiin kaasutin-pyörissä?

Onko kellään tietoa että voiko nuo muoviset tarvikesuodattimet aiheuttaa pyörään jonkinlaisia käyntiongelmia?

Omaani vaihdoin joku aika sitten ja nyt tuntuu ettei toimisi niinkuin pitää,mutten muista kirveelläkään olisiko ongelmat alkanu välittömästi suodattimen asennuksen jälkeen...

onhan se suodatin oikein päin asennettu? itsellä ei ole kokemusta, mutta on nuo suodattimet tutuilla aiheuttanut ongelmia. siis sellaiset tarvikemallit >biltsu ja motonet

Omien kokemusten perusteella pumpullisessa toimi ja pumputtomassa pyörässä ei.
Vähänkään reippashenkisempää ajoa niin alkoi suodatin tyhjenemään.
Taitavat kaikki olla suunniteltu muihin kuin painovoimalla bensaa siirtäviin systeemeihin.
Mahdollisimman iso suodatin (paljon pinta-alaa) tietenkin helpottaa?

Suodatin on oikein päin asennettu. Mutta taitaa lähteä kävelemään tämän jälkeen... Ostin nykyisen muovisen Motonetistä ja edellinen oli Biltemasta,silloin ei ilmennyt ongelmia käynnissä mutta päät oli liian lyhkäset ja pääsi letku karkaamaan ajon aikana...
Kävi hyvä tuuri että kaveri ajoi perässä...

Itsellä oli myös Bilteman yleismallinen suodatin, ei toiminut pumppu mallissa. Veikkaan että kerkesi imee se tyhjäksi ennen kuin uutta keresi tulla

Itellä bilteman lasi/kromi-mallinen pensansuodatin, korjas kaikki mun pyörän ongelmat. Pumputon putkutinhan tää minun erkki on. :)

JeTi sanoi:
Itellä bilteman lasi/kromi-mallinen pensansuodatin, korjas kaikki mun pyörän ongelmat. Pumputon putkutinhan tää minun erkki on. :)

Mulla oli just sama suodatin missä ei pysyny letku kiinni.
Tuossa Bilteman suodattimessa on harvempaa se suodatin-osa entä ku tuossa muovisessa,siksi sen kanssa ei ongelmia esiintyny mullakaan...

Salmon sanoi:
onhan se suodatin oikein päin asennettu?

Onkos tästä tarkempaa... Siis mikä on oikeinpäin..? Sattui tarttumaan musiatakseni biltemasta tollasia kertakäyttösiä pikkuruisia suodattimia bensalinjaan ja sitä asentaessani pohdiskelin että miten päin sen laittais. Ei siinä mun mielestä ollut mitään merkkiä.

shyhander sanoi:
Onkos tästä tarkempaa... Siis mikä on oikeinpäin..? Sattui tarttumaan musiatakseni biltemasta tollasia kertakäyttösiä pikkuruisia suodattimia bensalinjaan ja sitä asentaessani pohdiskelin että miten päin sen laittais. Ei siinä mun mielestä ollut mitään merkkiä.

Aika usein niissä on nuoli joka näyttää polttoaineen virtaussuunnan.

Back