• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Poliisin tutkaan 174 km/h !!

Hah, pyyhkikää tuo vahingonilo naamaltanne, paikallinen poliisi piti nopeudenmittaustapahtuman lentokentällä  
tounge.gif

Aika hyvin Trumppa kulki, tosin siellä oli jotain yz-hemmoja, jotka meni yli 100 km/h lujempaa..

Hyvä homma tuo mittaus; ei tarvii arvailla moottoritiellä huippuja.

sanoi:
Hah, pyyhkikää tuo vahingonilo naamaltanne, paikallinen poliisi piti nopeudenmittaustapahtuman lentokentällä

Mitä, minä en ainkaan mitään virnuillut....
biggrin.gif

No vieläkö oli mukava matkanopeus? 750 VT:llä, kun on saanut vauhdin yli 150 km/h, niin alkaa jo ihan mielellään hiljentämään. Tosin eihän se paljoa lujempaa kuljekkaan.  
lookaround_orig.gif

sanoi:
=Waterproof,Touko. 12 2004,18:55
No vieläkö oli mukava matkanopeus? 750 VT:llä, kun on saanut vauhdin yli 150 km/h, niin alkaa jo ihan mielellään hiljentämään. Tosin eihän se paljoa lujempaa kuljekkaan.  
lookaround_orig.gif

Ominaisuudet pyörässä riittäis varmaan lujempaankin, mutta alkaa jo hiukan niska väsyä kun ei ole minkäänlaista pleksiä edessä.

Missäs päin Suomea tämä hupitilaisuus järjestettiin???Haluu kans ajamaan täysii....ihan vaan huvinvuoksi....kun ei tuolla
yleisillä teillä oikein viitsi....you know...
talktohand.gif

No sähän sitten menit ja testasit
biggrin.gif
Oliko naru kireellä elikäs kaikki mitä parallel-twin antoi ulos ??
Hyvä ettei tarvitse itse alkaa kokeilla , kun tuntuu että kaikki päälle 120:n päälle on silkkaa kärsimystä
kaboom.gif

Hyvinhan tuo "pikku inkerin" jälkeen tuntuis suorittavan. Kas kun silla oli 150 max ja aivan kauheeta ryskettä....
crazy.gif

Missäs päin Suomea tämä hupitilaisuus järjestettiin???Haluu kans ajamaan täysii....ihan vaan huvinvuoksi....kun ei tuolla
talktohand.gif
Tämä oli Jämsän lentoasemalla (Halli) sellanen epävirallinen mc-kerhon juttu. Pääsevät heebot kattomaan kuka on kuka ilman, että kortti tai henki lähtee..  
cool.gif
No hemmetti...öööh...jos vaikka järjestäisitte moisen tempauksen heinäkuun puolella...mökille oltais tulossa sinnepäin..(ai siis vain minun takiani...mitä häh?) olisihan se kiva kokeilla pyörän huippuja ihan luvan kanssa...
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

pekko, paralleltwini antoi kyllä kaikkensa kylmässä säässä; en usko että tuosta enää paljon paranee ilman virityksiä (joita aion kyllä tehdä jahka rahatilanne paranee)...

jyrhen, täytyy sitten ilmoitella, jos tulee uusia kokeiluita syssymmällä. Kenttä on sotilaskäytössä, joten he valvovat aika tarkkaan kulkuja, mutta etukäteen sopimalla hoituu. Toisaalta kentällä ei ole reittiliikennettä joten aikataulujen kanssa ei ole ongelmia, eikä ole pelkoa, että tulee jumbo niskaan.

talktohand.gif
Mainostetaan vielä, jos joku ei tiedä:
Savonlinnan motoristit järjestää samanlaisen tutkaan ajon Savonlinnan lentokentällä Linnareissunyhteydessä 22.5.
Minä ainakin ajattelin käydä kokeilemassa paljonko uskallan (siis EI mitä kulkee) meidän XX:llä.
bowdown.gif

250 on tämänhetkinen ennätys, se pitäis ylittää...
crazy.gif

Joo, kun itse olen hankkimassa Bonnevilleä (kun vain sais Hurli-Durlin myytyä), niin kuulin, että Englannista olis jo jostain saatavana 1050cc sylinterisarja Bonneen...  
thumbs-up.gif
Ehkä myös Speedmasteriin on tuloillaan...
No joo, molemmissa on muun muassa sama kone, joten moinen satsi menee heittämällä sisään....

EIkös tuossa olisi ideaa jyväskylään? Meinaan vain et ajokuntoiset vois jossain kokeilla lauantaina mit mopotus kulkee ja sais samalla myös tarkistettua mittarinäyttämät. Eikös sinne ole tarkoitus järkätä letka-ajoa niin tuohan sopisi kääntöpisteeksi.

Back