• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

poliisi skootterikin kuulemma soralla sutii

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja urpooo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oiku kaikki kytät ois noi rentoja. täälpäi ainakii nii kireepipoja et ois ollu varmaa ton jölkee korttikuivumassa ja sakkoja vitusti

Iha asiallinen oli joo poliisi
biggrin.gif
Ehkä se autto kans asiaa että "asiakas" oli kans huumorimielellä eikä alkanu mitään vittuilemaan..
thumbs-up.gif

Mitenköhän ne arpoo noi ajovekottimet? Kuka saa ajaa rykkösellä, kuka joutuu ajaa bemarilla ja ketä rankaistaan joutumalla skootterin puikkoihin? Ja mitä pahaa ne on tehnyt, ketkä ajaa fillareilla?

Asiallinen gyy.

Näinkö/tulkitsinko oikein? Polliisi kulutti sutimalla "asiakkaan" takarengasta ties kuinkamonen ajokilometrin verran. Sakkomuoto sekin.

Siinähän meni autotiellä vaikka kuinka monta kotiloa. Miksei poliisi puuttunut mitenkään siihen!?!
biggrin.gif

(asiallinen ja rento poliisi, lisää näitä)

Eikös toi oo oiva peli mopopoikien jahtaamiseen? Luulis että 14 kw skootterilla pysyy viritetymmänkin mopon perässä.
biggrin.gif

Mitenköhän ne arpoo noi ajovekottimet? Kuka saa ajaa rykkösellä, kuka joutuu ajaa bemarilla ja ketä rankaistaan joutumalla skootterin puikkoihin? Ja mitä pahaa ne on tehnyt, ketkä ajaa fillareilla?

Asiallinen gyy.
Mä luulen että kauniina kesäpäivänä sitä ajelee fiukella ihan mielellään. Eipähän tarvi vääntää kaiken mailman k*späisten auto- ja moottoripyöräkuskien kanssa.
biggrin.gif

Muistelen että, kerran fiukepollarit pysäytti liikenteen ja päästi jalankulkijat tien yli. Täytyy sanoa että siinä oli asiallinen fiukepollari.
062802jumpie_prv.gif

Asiallinen gyy.
Mä luulen että kauniina kesäpäivänä sitä ajelee fiukella ihan mielellään. Eipähän tarvi vääntää kaiken mailman k*späisten auto- ja moottoripyöräkuskien kanssa.  
biggrin.gif

Muistelen että, kerran fiukepollarit pysäytti liikenteen ja päästi jalankulkijat tien yli. Täytyy sanoa että siinä oli asiallinen fiukepollari.  
062802jumpie_prv.gif
Mutta arvaappa kuka on saanu sakot polkupyörä poliisilta?
biggrin.gif

Kerran fiugella vedin punasia päin
Ja kerran oon saanu pärrälläkin varotuksen kun oli takanakki liian silee. Katoin kyllä vähän kun tulee kaupan parkkipaikalla poliisi nappaseen olkapäästä kiinni
biggrin.gif

Back