• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pohojosesta Kokko-Treffeniin tokassa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kallokas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kallokas

Räkkä-Ronsoni
MotOrg ry jäsen
6-8.6. Kokko-treffen Alavetelissä. http://www.kokkomc.fi/ Lähen perjantaina 6.6. Oulusta Kaakkurin Teboililta ajelemaan klo 17 korvilla kohti tapahtumapaikkaa. Tikkarin mukaan meneskellään. Tarkoituksenani on "körnöttää" teltassa retkipatjalla. (Ei kota haikua, eikä puolta metriä kuusen havuja selän alla.) :( Mikäli monsuuni yllättää niin sillon kastutaan. Jos joku/jotkut haluaa liittyä völijyyn niin siittä vaan. Voi olla, että ajelen itse jo lauantai iltana takaisinpäin tai sitten en. :cruising: juu, lauantaina takaisin.

Viimeksi muokattu:
Mä oon lähdössä kokkoon, mutta ajelen Raahesta suoraan töiden jälkeen eli joskus puol neljän maissa. :jippikaijee:
minähän voin varailla teltta paikkaa jos myöhemmin samaan leiriin tulijoita :grin:

bikerbabe sanoi:
Mä oon lähdössä kokkoon, mutta ajelen Raahesta suoraan töiden jälkeen eli joskus puol neljän maissa. :jippikaijee:
minähän voin varailla teltta paikkaa jos myöhemmin samaan leiriin tulijoita :grin:

Juu, mulle kiitos semmonen pari neliömetriä suht tasaselta nurtsilta. :)

Viimeksi muokattu:
Jou..Aateltiin että kävästään lauantaina päivän mutka...saappaat nähä miten käy....:;):
eihän tuo niin kaukana ole vai onko?:)-

Vmax1175 sanoi:
Jou..Aateltiin että kävästään lauantaina päivän mutka...saappaat nähä miten käy....:;):
eihän tuo niin kaukana ole vai onko?:)-

Ei se ole Oulusta ko 3,5 timman körökörö taukoineen, sivujalaka maahan, Soft Shell päälle ja olut tölkki kouraan. :bisseä:

Alkakaahan nyt muutkin kaivelemaan telttoja esille ja pikku hiljaa pakkaileen pyörää ja perjantaina sitten nokat kohti kokkoa! :jippikaijee:
Luvassa on perinteistä kokko-treffen keliä eli aurinkoista :grin:

bikerbabe sanoi:
Alkakaahan nyt muutkin kaivelemaan telttoja esille ja pikku hiljaa pakkaileen pyörää ja perjantaina sitten nokat kohti kokkoa! :jippikaijee:
Luvassa on perinteistä kokko-treffen keliä eli aurinkoista :grin:

Halpis teltta, retkipatja, pussukka ja aurinkoista mieltä, siinä se on. Suorittamani tutkimuksen mukaan noin yhden cm:n vahvuista retkipatjaa tarvitsee aina yhden kappaleen per ikävuosikymmen: Eli 10 vuotiaalle yksi. Parikymppiselle kaksi, jne. Mulla itellä niitä on mukana viisi. :no: Marika koittaa katsella teltoille "mansikka paikkaa" ja ehkä hieman varatakin jo edeltä käsin. :)

No, eipäs ihan tokaksi asti porukkaa Oulusta kertynyt, mutta Marikan kanssa olimma kyllä "tokkimuksia" Kokko-Treffenissä. Hyvin oli Kokko Mc-club tapahtuman järjestellyt. Porukkaakin oli, muttei varmaan mitään ennätys määrää. Kivat kemut, vaikka jouduinkin lauantai iltapäivällä ajelemaan Ouluun. Telttapaikkakin oli niin tasainen, että siinä olis voinut asustella vaikka syksyyn. :)

Liitetiedostot

• 2014 008.jpg
    2014 008.jpg
    101,7 KB · Katselut: 95
  • 2014 001.jpg
    2014 001.jpg
    96,7 KB · Katselut: 95
  • 2014 005.jpg
    2014 005.jpg
    91,8 KB · Katselut: 92
  • 2014 009.jpg
    2014 009.jpg
    100,3 KB · Katselut: 93
No eipä tosiaankaan ollut tungosta, ainakaan kuvista päätellen :blink: Olishan tuonne mahtunut mukaan meikäläinenkin, mutta kun ei oikein repeä moneen paikkaan yhtä aikaa...:kääk: Mutta uusia kuvioita ja kiemuroita, juttuja ja äksöniä tässä mietitään :thumbup:

Riveri sanoi:
No eipä tosiaankaan ollut tungosta, ainakaan kuvista päätellen :blink: Olishan tuonne mahtunut mukaan meikäläinenkin, mutta kun ei oikein repeä moneen paikkaan yhtä aikaa...:kääk: Mutta uusia kuvioita ja kiemuroita, juttuja ja äksöniä tässä mietitään :thumbup:

Elokuussa Jänkhälle? Siinähän ois reissua ku sieltä vuokrais ison mökin ja ajelis sinne porukalla :orgmp:

Riveri sanoi:
No, kuvathan nyt eivät aivan kaikkea kerro. :D Kiva ja lämminhenkinen meininki kyllä oli. Yli 700 motoristia oli saapunut paikalle.

Jaska 83 sanoi:
Elokuussa Jänkhälle? Siinähän ois reissua ku sieltä vuokrais ison mökin ja ajelis sinne porukalla :orgmp:

Ei muuta, ko joku availemaan Oulun jytinä-letkalle omaa jutskaa ja pikaisesti varailemaan kämppää. Mulla on jo viimereissulta valmiiksi varattuna Riekonlinnasta, en nyt muista oliko koko "länsi-siipi" vai taisiko olla pelkkä 2-hengen huoneisto? :) Varmaan jälkimmäinen. :D Met hyppäämmä völijyyn sitten vasta Pyssykylästä.

Viimeksi muokattu:
Kokosta selvitty :)-
Mukavat kekkerit oli ja yllättäin taas seuraavia reissuja suunniteltiin jo ja lippuja aletaan varaileen samantein, että pääsee Mansaarille vuoden päästä :jippikaijee:

bikerbabe sanoi:
Kokosta selvitty :)-
Mukavat kekkerit oli ja yllättäin taas seuraavia reissuja suunniteltiin jo ja lippuja aletaan varaileen samantein, että pääsee Mansaarille vuoden päästä :jippikaijee:

Wau!! Johan on suunnitelmat... :grin: Mutta, mites tällaisella "alitehoisella" kakspyttysellä.... ??:no: Tohtiikohan vielä varailla... :kääk: ??

Hieno pytty jäi kotiin viemisix!:WAZAAP:
Jos jollain tarvetta 2t skootteri öljylle ni 1l purnukka olis hesas.
sellanen oli palkinnon seassa itellä ei käyttöä

Back