• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pleikkari skabailuun...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja piipu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilanne
Keskustelu on suljettu.
theseus keksi mielestäni hyvän idean ....eli pleikkari skabailua tourist ps2 merkeissä........(meniköhän oikein ? )

ni ajattelin olisko orglaisista tulijoita pelaileen ja vetää bisukkaa... tammikuu ois ajankohta....ajatus ois vuokrata joku iso tila jos tulijoita enemmän ku muutama....jos jollai jotai hyvii vinkkei tilan suhteen ni vastaaotetaan..
062802jumpie_prv.gif
ja lisäks tarvittais jotai projektori /tykki häsäkkää....
eli olisko kiinostusta...? ei viitti turhan takii rupee hössöttää...
biggrin.gif

Lueskelin tänään Tourist Trophyn arvosteluja ja pakko oli hakea se kotimatkalla
sport05.gif
. En ehtinyt vielä kokeilla, mutta alku on kai vähän hankalampaa kuin oikealla mopolla.

Nii siis Tourist Trophy pelin merkeissä vois skabailla tietysti oluenjuonnin siivittämänä.. Ja sitten siitä jatkettaisiin iltaa eteenpäin pubiin...
Riippuen kiinnostuksesta päätetään missä kyseinen tapahtuma järjestetään...

Mullakin vois olla kiinnostusta Piipu MC:n ulkopuolisena jos vaan mukaan sopii(varauksella jos poitsu on mulla). Ja ehkä tästä pääsis Piipu MC.n sisäpiiriin
biggrin.gif

mukaan vaan kaikki joilla kiinnostusta löytyy... Tavoitteena ois hauska "motohenkinen" ilta .... Ja siinähän tuo porukka tutuksi tulee ...Tervetuloa!
Päätetään tuo ajankohta lähempänä...

Etäpelaajana voisin osallistua
tounge.gif
Loistava peli muutes ja mopotkin melkeen aidon kokosii 44" LG:stä katottuna
lookaround_orig.gif
Nyt pleikka modaukses joten ei pääse pelaileen täs
033102beer_1_prv.gif
tuiskeessa
bawling.gif

kaikki vaa mukaa.....noi kollit on jo ihan kyllästyny mun seuraan...
wink.gif

ja etäpelaajaki löyty
wink.gif
huva huva
062802jumpie_prv.gif

Toihan kuullostaa p...eleen hyvältä!
062802jumpie_prv.gif
Peliä en ole vielä päässyt testaamaan, mutta ainahan voi keskittyä oluen litkimiseen mikäli pelit ei suju.
033102beer_1_prv.gif
Elikkäs arvata saattaa, että kiinnostusta löytyy!

kai mun on pakko mennä ostaa(joulupukki ei kumminkaa tuo) pleikkari ja toi peli......et voi vähän treenata....
062802moto_prv.gif

kai mun on pakko mennä ostaa(joulupukki ei kumminkaa tuo) pleikkari ja toi peli......et voi vähän treenata....  
062802moto_prv.gif
Ostitkos sen? ...
Harza:han on jo aloittanut treenauksen ...Itse käyn hakeen ton huomenna ton pelin ...

Jos määrällisesti pysyy porukka alta 20 henkilön ni mis me Piipu ne pidetään...Teillä?

Oisko Lauantai 13.1. 2007 hyvä päivä moiselle...?

062802moto_prv.gif
Ostitkos sen? ...
Harza:han on jo aloittanut treenauksen ...Itse käyn hakeen ton huomenna ton pelin ...

Jos määrällisesti pysyy porukka alta 20 henkilön ni mis me Piipu ne pidetään...Teillä?

mä ostan sen varmaa koht..mut se on niinku joululahja meille...eli pääsen treenaa vast jouluna
biggrin.gif
anttilastako tommonen bleikkari kannattaa ostaa?
se lauantai ei käy pojat mulla...mut esim : loppiainen 6.1.2007 tai 20.1.2007 käy mulle...mites teille? ei porukkaa ainakaa näillä näkymin kauheesti tulossa..eli meillä voidaan pitää tää pelisessio jos teillekki käy? ja oli meil vanhimman pojan synttäreilläki melkein 30 henkee ja hyvin mahuttii..
biggrin.gif

062802moto_prv.gif
Ostitkos sen? ...

mä ostan sen varmaa koht..mut se on niinku joululahja meille...eli pääsen treenaa vast jouluna  
biggrin.gif
anttilastako tommonen bleikkari kannattaa ostaa?
se lauantai ei käy pojat mulla...mut esim : loppiainen 6.1.2007 tai 20.1.2007 käy mulle...mites teille? ei porukkaa ainakaa näillä näkymin kauheesti tulossa..eli meillä voidaan pitää tää pelisessio jos teillekki käy? ja oli meil vanhimman pojan synttäreilläki melkein 30 henkee ja hyvin mahuttii..  
biggrin.gif
Toi loppiainenhan vois olla aika kiva..
Mä piipu käyn katteleen ja ilmotan missä halvin pleikka vaik niit kyl saa aika halval joka paikast ...
Mites muut Loppiaisena...? Skabaileen...?

Mä piipu käyn katteleen ja ilmotan missä halvin pleikka vaik niit kyl saa aika halval joka paikast ...
moneltas alotettais...varmaa aika ajoissa....ku viimeksi kaik ootti vaa et alkais jo ne bileet...
tounge.gif
onks kolmelta liian aikasin? mulle käy mikä vaa...onks bleikkareita kahta sorttia?niinku päivitetty versio ja vanhempi? jos on ni mihin toi peli sit käy?
withstupid.gif

kiva jos thesukka viittit ilmoo mist kandee ostaa...
smile_org.gif

eli käykö muillekki tulijoille loppiaisena skabailu..pientä purtavaa ja hieman juotavaa....haluuks theseus tai jens tehä sit oman osion *virallisen* täst tapahtumast
wink.gif

moneltas alotettais...varmaa aika ajoissa....ku viimeksi kaik ootti vaa et alkais jo ne bileet...
tounge.gif
onks kolmelta liian aikasin? mulle käy mikä vaa...onks bleikkareita kahta sorttia?niinku päivitetty versio ja vanhempi? jos on ni mihin toi peli sit käy?  
withstupid.gif

kiva jos thesukka viittit ilmoo mist kandee ostaa...  
smile_org.gif

eli käykö muillekki tulijoille loppiaisena skabailu..pientä purtavaa ja hieman juotavaa....haluuks theseus tai jens tehä sit oman osion *virallisen* täst tapahtumast  
wink.gif
Niin siis näinä päivinä Ps2 eli pleikka kakkonen o kohtuullisen halpa koska Ps3 tulee markkinoille keväällä .. Kaikki nyt myytävät Ps2 o noita litteämpiä versioita eli versio 2.0 jotain ..
Sellasen saa nyt varmaan alle 150€ ...
Käyn katselemas tos viikol mis o paras tarjous ja ilmoon sit...

Varmaan kandeis alottaa just joskus kahden kolmen maissa...

Tilanne
Keskustelu on suljettu.
Back