• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PKS-viikonloppupäivä soralle...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Masa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heräsi kysymys, mitäpä jos siirtäisi viikonloppuajelun reittiviivaa enemän pientareen ulkopuolelle....

Mulla itselläni tuli sellainen ajatus, että voisi tässä mahdollisesti jo viikon päästä viikonloppuna tehdä la tai su -ajelun, mahdollisimman paljon pääkaupunkiseudun lähistöön sijoittuvalla kierroksella, jossa ajettaisiin asfaltin lisäksi soralla.

Ajatuksia reitille?

Mahdollisia ilmoittautujia?

Itse ajattelin sellaista aamu (ei liian aikaisin)-illansuu (vielä valoa) -ajelua. Se sisältäisi noin 400 km erikoiskoetta, joka kiertäisi tässä Etelän seuduilla.

terv,

-Masa

Masan mutkatiet Oy

Jos on 380km soraa ja loput asfalttia, niin sitten kiinnostaa.
062802moto_prv.gif

Melkein umpeen kasvaneita metsäautoteitä ja tietenkin eväät
mukaan, eihän metsässä ole huotoasemia, eihän?

Näkyy olevan älytön suosio tällä idealla.
062802jumpie_prv.gif

Jos on 380km soraa ja loput asfalttia, niin sitten kiinnostaa.
062802moto_prv.gif

Melkein umpeen kasvaneita metsäautoteitä ja tietenkin eväät
mukaan, eihän metsässä ole huotoasemia, eihän?

Näkyy olevan älytön suosio tällä idealla.
062802jumpie_prv.gif
jos se ois 380m soraa ja loput asfalttia ni alkas kiinnostaa enempi ;)

Sunnuntaina saattaisin saada Dominatorin jonon jatkoksi, lauantaina todennäköisyys hieman pienempi mutta mahdollista silti. Kokemusta jonossa ajamisesta ei vielä ole, niin ja pyörällä on muutenkin ajettu kortin saamisen jälkeen n. 2500km.

kyllähän se kiinnostas, tosin mulle riittäis tosta matkasta puolikaskin !

Mul on sellainen kutina, että nuo "puolikkaat"-lenkit, niitä voi ajaa joka päivä, mutta kunnollisissa reissuissa pitää olla pituutta. Niissä pitää olla pituutta, jotta tietää ajaneensa
wink.gif
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif
:

Siirretään kaikki keskustelu tonne -> Soranorsut kesälaitumella

062802moto_prv.gif

-M

Back