• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 5.8. klo 17:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Alkaa nämä muutamat lähtöpaikat tulla aika tutuiksi :paikallatuulee:

No käytetään se vähäinen luovuus mieluummin itse reittiin :grin:

Lähtö torstaina 5.8. Lahnuksen Shelliltä klo 17:00.

Jos sataa niin ei ajeta, mutta lupaavaltahan tuo näyttää.

Pärjääkö näissä letkailun ensikertalainen? Olen kyllä pk-seudun mutkapätkiä kolunnut toistakymmentä vuotta sitä tikkari+rikesakko -vauhtia, joten siltä osin löytyy kokemusta :D

Kuinka paljon näissä on nykyään ollut porukkaa? Viimeksi ilmeisesti jäänyt jokunen pyörä matkan varrelle?

greatLeo sanoi:
Pärjääkö näissä letkailun ensikertalainen?

Pärjää, kunhan letkaohjeet on luettu ja ymmärretty, ja muistaa ja malttaa myös sitten noudattaa niitä ihan käytännössä.

greatLeo sanoi:
Kuinka paljon näissä on nykyään ollut porukkaa?

Yleensä jotain 10-20 väliltä. Rookie-letkoissa tavallisesti tuplat.

Mä koitan tulla ja tukkia pahimpia vuotoja. Ei tuu varmaan anturi tänään, huomenna ehkä.:peukutpystyyn:

siki sanoi:
Mä koitan tulla ja tukkia pahimpia vuotoja. Ei tuu varmaan anturi tänään, huomenna ehkä.:peukutpystyyn:

Ei pysty, ei kykene. Perhana. FeDex sössi pikkusen ja osat jäi huomiselle tai sit myöhään tänään ja ei oikein jaksais jesariviritelmiä enään laittaa. Ajelkaahan nätisti.:jippikaijee:

Mukana jos kerkeän ennen viittä paikalle tankattuna. Ensikertalaisena letkassa ja letkaohjeet kirkkaana mielessä.

Foorumia lueskellut sen kymmenisen vuotta satunnaisesti, mutta ei oikein koskaan ollut tarvetta liittyä. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.:dunno:

Olihan se just niin kivaa kuin muistelinkin.
Jostain se Olli kaivaa noita uusiakin pätkiä, kiitos niistä sekä myös vanhoista suosikeista.
Kiitos myös muille reissukavereille, seuraavaan kertaan.

Erityiskiitokset paparazzille Rengossa, materiaalia odotellessa. Sellaista saattaa tulla myös tiktokkiin Fabian takalasin läpi kuvattuna. Puhelimet ainakin olivat ojossa.

Kiitoksia veturille ja varaperäsimelle! :respect:

Riisor ei oo todellakaan mutkaton tyyppi, vaan taikoi taas jostakin muutaman meikäläisellekin entuudestaan läpikäymättömän mutkapätkän :wanna:

Kiitos kaikille muillekin kanssakurvailijoille :thumbup:

Back