• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 23.7.09 - Myllykukko klo 18:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Aivan loistavaa keliä lupaa torstaiksi, joten lähdetäänpä taas mutkille. Ei teillä voi parempaakaan tekemistä olla!
wink.gif

Lähtöpaikka Myllykukko Nurmijärvellä, kolmostien varrella www.myllykukko.fi. Kahvit, tankkaukset yms. klo 17:15-17:55 ja lähtö klo 18:00.
Lenkin pituus varmaankin jotain 300km korvilla, tarkentunee vielä ennen torstaita. Lenkin päätös joka tapauksessa jossain etelämpänä.

Muilla vetureilla tuntuu olevan erinäisiä kalusto- tai ajolupamurheita, joten veturina toimin minä. Taas jos on ensikertalaisia, niin tulkaa vetämään hihasta, saatte tarkemman briiffauksen. Ja kaikkihan muistaa sen risteysten merkkauksen ja muut tavaksi muodostuneet ryhmäajohommat.

Joka tapauksessa kaikki ovat tervetulleita; PK, K-U, I-U ja mitä näitä nyt on, .org-päätteellä tai ilman, parilliset ja parittomat, eronneet ja irtisanoutuneet, ja saa tulla vaikka ei tunne kuuluvansa mihinkään
biggrin.gif
Saatetaan jopa eksyä muiden tonteille..
Mun vedoilla letka ei ole tänä vuonna katkennut, ja pidetään huoli ettei se katkea nytkään
buttrock.gif

ps. Jos sattuu niin ikävästi käymään, että joku konttaa, niin muutama jää tapahtumapaikalle auttamaan, mutta ainakin yksi tulee kertomaan siitä kärkiporukalle.

Kaikki mukaan, nopeet eteen ja hitaat taakse. Oma vauhti - parempi mieli.

btw. Jos joku olis lenkin päätteeksi menossa Lohjan, Vihdin tai jopa Nummelan suuntaan, niin arvostaisin takapenkkiä..

Matkassa mukana. Tuun kattoon teitin perään, jotta ajeletta ihmisiks.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Jos vaan suinkin ehdin duunista ajoissa niin pitää raahautua paikalle..

En viitti tulla kun toi aurinko häikii ja on kuuma
ja jotenkin tuo moottoripyöräily on tollaisten ryhmien kaa
kai jopa rikollista. Pelottaa en tuu . Toisaalta voisin jopolla tulla perämieheksi .

Toisaalta voisin jopolla tulla perämieheksi .
Sulla tulisi tylsää ja yksinäistä, ottaen huomioon jotta mä olen ed mökillä, enkä tule odotuttamaan itseäni (tosin lämmin kiitos jotta olette aina odottaneet!).. Sitten sua tympisi kuutiotilavuuden alamittaisuus, pohkeiden ajoittainen hapottuminen, horisonttiin katoavat punaiset pisteet etc
biggrin.gif
biggrin.gif
..

Toisaalta voisin jopolla tulla perämieheksi .
Sulla tulisi tylsää ja yksinäistä, ottaen huomioon jotta mä olen ed mökillä, enkä tule odotuttamaan itseäni (tosin lämmin kiitos jotta olette aina odottaneet!).. Sitten sua tympisi kuutiotilavuuden alamittaisuus, pohkeiden ajoittainen hapottuminen, horisonttiin katoavat punaiset pisteet etc
biggrin.gif
biggrin.gif
..
Ei sen tr3:n kannata tulla edes jopolla, se ajaisi kuitenkin ylinopeutta..
033102bebe_1_prv.gif

Kyllähän tuota muuten voisi lähteä, mutta ajelu nurmijärvelle ei niin hieno ole. En tykkää tuolla kehä-3 sisällä käydä, vaikka eihän tuo mikään syy ole.

Back