• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 23.5. PERUTTU!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
- AJELU PERUTTU! TIET LIIAN MÄRKIÄ. -

Laitetaas tänne jo ennakkoilmoitus ens viikon ajoista, niin ehkä ton mopon saa sit ajoissa nippuun :grin:

Mun osalta PK-vedot käynnistyy siis viikolla 21, toisin sanoen torstaina 23.5.

Lähtö Lahnuksen Shelliltä klo 17:30. Reitin pituus ja muut speksit alkukauteen sopivat.

Uusia nikkejä näyttää olevan foorumi täynnä (tervetuloa!), joten etenkin tänä vuonna ekaa kertaa PK-letkoihin osallistuvat: lukekaa ja sisäistäkää nämä ohjeet. Muillekaan kertaus ei ole pahasta :)

- AJELU PERUTTU! TIET LIIAN MÄRKIÄ. -

Viimeksi muokattu:
Mä tuun ajelemaan moottoripyörällä teidän mukavien motoristien kanssa!

Noh, jos ei Aprillin peilit häviä Alastarolla, taas... :WAZAAP:

Pitää tulla käväsemään paikanpäällä jos pyörällä liikenteessä kun melkein kotiovelta lähdette. Itse ei letkaan ole aikataulullisesti vapaata, mutta näkisipä millainen letka siellä kasaantuu :)

Noi poluthan oli yllättävän hyvässä, paikoitellen jopa ihan loistavassa kunnossa. Toisin sanoen, reitti tsekattu. Sit vaan sormet ristiin ettei torstaina sada.

Torstaina saattaa kyllä sataa, mut ennusteet näyttäis, et illansuussa on jo ihan hyvä keli. Toivotaan näin.:thumbup:

Back