• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 16.8. klo 17:30 Shell Lahnus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Taas tärähtää, viime viikosta viisastuneena lyhyempi setti ~250km :p

Lähtö klo 17:30 Lahnuksen Shelliltä.

Normisetti, mut ihan oikeasti - merkataan ne risteykset :rant:

Jos on märkää niin ei ajeta, toistaiseksi näyttäis ihan hyvältä. Go/no-go huomenna viimeistään klo 15.

edit: Joo joo, mennään mennään :thumbup:

Viimeksi muokattu:
Mä en enää sano että tuun koska sit kuitenkin huomenna joutuu perumaan. Joten sanompahan vain että varovasti haaveilen osallistuvani...

+:orgmp:

ps. nyt on tuoreempaa kumia takanakin, ei pitäis tarvita keulia 150km eturenkaalla kotio toista kertaa :;):

It's a go!

Tulipahan oikein lähdettyä mopolla töihin :O

Toinen vakkari-perämies on Germaaniassa ja toisen mopo ilmeisesti telakalla, joten tuo paikka on vielä vapaa. Pmr on eduksi, mutta ei pakollinen. Vapaaehtoiset voi kerrata ohjeesta kohdan 16 ja ilmoittautua tehtävään viimeistään lähtöpaikalla :thumbup:

Mä ny aattelin kans tulla, kun on loistava kelikin. Pitäiskö mun menettää peräneitsyys tällä kertaa?
Pmr:ää mul ei kyl oo..

Kiitti seurasta. Kivaa oli taas. Lahnuksessa lähdin sadetta pakoon, mutta niin näytti tekevän pari muutakin.

Peräneitsyys meni, mut onneks ei ihan kuivana sentään. Se ois voinu jo kirpasta.
Riisorille kiitokset loistomutkista once again ja muulle porukalle kiitokset seurasta, sekä siitä ettei perärookie joutunu nostohommiin.

Juu, kiitos riisorille ja Nikkelle. Hyvin sä Nikke hoidit vaativat pukaman hommat ja onnex ei ollut ylimääräistä showta.
Pikkasen vettäkin nähtiin mutta ei toi menoo haitannu.

Ens kertaan.

Reittiä ei tuu ku unohtu ladata mutka_puhelin eikä ollu latauspiuhaa mukana, sorry.

Kiitos Riisorille mutkista ja perälle peräilystä :)
Kerranki olin ajoissa lähtöpaikalla, eikä Aprillista mikään oikkuillu :D

Mut joku hullu bussikuski yritti teilata City-Pupun :kynttila:

Bussikuskille :hanuria: :hanuria: :hanuria:

Back