• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-torstai 12.5. klo 17:30

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Jatketaan siitä mihin viikko sitten jäätiin, eli

Lahnuksen Shell klo 17:30

Alle 300km

Ai phärskethi. Ei piäse. Oon muuualla jus huomenna. Yx kokkous siirty.:dunno:

Hmm.... saatan tulla!
Edit: En kerkee vaihtamaan pyörää eikä viitti 1-pyttyisellä tulla.

Viimeksi muokattu:
Mulla ei edelleenkään oo sit peemereitä tai kypäräbluetuutteja, pistätkö reittiä vaikka facen puolella yyveenä, jos kerkiät?
Tai sit katellaan ennen lähtöä...

Mc Nikke T sanoi:
Mulla ei edelleenkään oo sit peemereitä tai kypäräbluetuutteja, pistätkö reittiä vaikka facen puolella yyveenä, jos kerkiät?
Tai sit katellaan ennen lähtöä...
Ei se mitään, vedetään oldschoolina :jpstyle:

Joo mopo ny himassa, ja pitäs vissii mjl saada vietyy...

Varmaanki bensapumppu sökö, tai joku muu bensaanliittyvä ongelma. Kun ei edes hurahda kun laittaa virrat päälle.

Paskaaks täs, oliki liian hauskaa.

Niin joo kiitoksia Nikelle jeesistä.

Peris kuittaa ja kiittää. Hyvää settiä jälleen, vaikka vähän vilu tulikin.
Jonezi: Eipä mitään, kuuluu periksen tehtäviin.
Pääasia että romut on kunnialla himassa. Vika ei varmastikkaan ole iso, mutta melko ratkaiseva.
Bensapumppu kuulostas nyt kyllä loogisimmalta, kun uudestaan aattelee. Eiks sen pitäis aina hurista vähän, kun virrat kytkee päälle? Nythän se oli ihan hiljaa.

Jonezi sanoi:
Joo mopo ny himassa, ja pitäs vissii mjl saada vietyy...

Varmaanki bensapumppu sökö, tai joku muu bensaanliittyvä ongelma. Kun ei edes hurahda kun laittaa virrat päälle.

Paskaaks täs, oliki liian hauskaa.

Carattere, carattere! Tervetuloa klubiin.

Kiitos vedosta! Nyt oli kiire stadiin, ei ehtinyt pysähtymään maalipaikalle. Vieläkin tuntuu kuin olisi vähän kylmä.. :D Ajaessa nyt ei niiiin kylmälle tuntunut.

Veturille kiitokset.
Mukava reitti, lopussa tuli vähän vilu.
Ja kiva oli nähdä uusia kasvoja nimimerkkien takaa.

Back