• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pk-sunnuntai 27.9.09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitos tr3:lle mutkista - rentoa ja "jouhevaa" menoa
wink.gif

Ei toi tuuli sitten kuitenkaan haitannu menoa.
Jouduin livistämään Vihdistä konetietä pitkin kotio, sorry!

Ja tässä reitti:

2f300c10516c4f63956cdfd5647b3683.jpg

olihan tuo... ihan kivvoo
thumbs-up.gif

jep, jep, luulen, että se oli sit siinä tältä kesältä...

Tiet oli hyvässä kunnossa ja ilmakaan ei ollut paha. Oikein mukava päivä oli - kiitos kaikille...

Kiva setti, ilma ok, reitti ok, perän pitäjät hukattiin vain kerran
biggrin.gif
, vauhti maltillinen(luetaan mua ei tarvinnut venttailla, niih Petri!), kaiken kaikkiaan oikein jees! Siis tosi jees
smile_org.gif
.

Kiitokset täältäki. Risteysuinahdus osui onneksi tauolle, pitäis vissiin vähentää takana tulevien tarkkailua peilien kautta ja keskittyä olennaiseen. Muuten menikin yllättävän kivasti, mitä nyt vähän soraa ja muita häiriötekijöitä parissa paikassa.

Kiitos Petrille päivän reitistä ja muille mukavasta seurasta
biggrin.gif

Joo, jossain vaihessa kyllästyimme sikivikin kanssa seuraamaan letkaa ja päätimme eksyttää itse itsemme, emme kuitenkaan lopullisesti.
Nähdään taas...

- Kari

Yllättävän kivaa . Yllätyin itsekkin . Kiitos kaikille seurasta . Ja kiitos tytöille että jaksatte meidän hieman alatyylin juttuja.

hauskaa oli taas kerran ja vähiin käy ajopäivät tätä aikaa vuodesta.iso kiitos vetäjille hauskaa on joka ajokerta ollu ja kiitos kaikille mukana olleille ajokaudesta.ehkä vielä tulee joku lämmin viikonloppu ni päästää pienelle ajelulle.

Suosittelen porukalle edelleen niitä PMR-radioita, on erittäin helppo huudella mm hiekoista sun muista häiriöistä varoituksia...

Ihan vaan ideana talven asennuksiin
smile_org.gif

Tulinpa teitä vastaan siinä Sammatin kohdilla.
Ensin kun moikkaa muutaman mopon ja tulee pari autoa väliin, niin kun niiden jälkeen tulee vielä hirveesti lisää, jo arvaa mistä porukasta on kyse.
smile_org.gif

Ja joo sit vielä; Makekan valkoset erottuu.

^no jollain se on pahaa aavistamattomia peloteltava.. Ens kesäks pitää hommia huomionauhat
biggrin.gif
..Tai sitten jotain ihan muuta...

Jep jep. Kivaa oli. Kiitti Petrille hyvästä reitistä. Me KTE:n kanssa vähän teleporttailtiin, mun moka, mutta oli ihan kiva pätkä, joka ajettiin. No onneks PMR pelasti pahemmalta eksymiseltä. Sorry porukalle ylimääräisistä koukeroista. Toivottavasti ei ollu vielä ihan viimeset.
bowdown.gif
Tanan kytät.
nixweiss.gif

Back