• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-rookie letka-ajo 2.9. klo 17:00 #motorgbike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Torstaina satelee joten otetaan varaslähtö keskiviikkona.

Lähtö Hyrylän Burger-King ke 2.9. klo 17:00. Lenkillä mittaa alle 250km, mutta pyritään silti pitämään tauot suht lyhyinä, niin jos vaikka nähtäis maaliin asti :jpstyle:

Tankatkaa tullessa, koska lähtöpaikalta tai ihan sen läheltä ei saa bensaa.

Ja keltaisella mennään edelleen.

Uusille org-letkailijoilla ohjeita löytyy tuosta alta :peukutpystyyn:

Koitetaan. Vasen olkapää vähän vihoittelee. Suopo hoitanee pukamoinnin jos en pääse.:jippikaijee:

Kiitoksia kaikille, oli kyllä lystiä :) Nyt oli kyllä hyvät mutkat itse maestro jälleen taikonut :thumbup:

Ja taas päivämäärävirhe. Tosin toi handukaan ei olis antanut myöten.

Tämä kiittää! :respect: Ei hassumpi tapa viettää laatuaikaa - mutkitellen :thumbup:
Päitsi voitais käydä kiertämässä joku vkonloppu niinkuin juteltiin, laitetaan ajokelianomusta vetämään :cruising:

Ensikertalaisena täyty todeta että olen jäänyt paljosta paitsi!!! Erinomaista menoa!:orgmp::jippikaijee: Meno ylitti kaikki odotukset!

Kiitos veturille ja perämiehelle ja kaikille siltä väliltä :respect:
Oli todella hauskaa, hyvät reitit ja mukavaa porukkaa.
Nää on kyllä parhaita tapoja viettää vapaa aikaa:orgmp2:

Perästä kiitos koko letkalle ja Riisorille erityisesti mukavista mutkista.
Kotipihalla kun laitoin pyörää talliin tuli joku ukko mouhoomaan miten olin ohittanut mopopojan 100m aiemmin ja miten ois voinu käydä jos ois sillee ja tollee. Ihan normi ohitus oli mun mielestä. Sanon sill ensin pahasti ja sit hyvästi, onneks ei ruvennu fyysiseksi.

Kiitoksia osallistujille, suopolle perähommista ja eväistä ja Matulle lämpökilvestä :thumbsup: Loppumatkasta ei ollu enää yhtään kylmä, ei edes kotimatkalla!

Olipas mukavaa ajella noita vähän vähemmän sahattuja polkuja. Piti vain ottaa hieman ennenaikainen lopetus kun tuli vähän hämärää mutta parempi näin. Ei tuo hämärässä ajaminen enää oikein maistu, kun ei näe hiekkaylläreitä, ja sitten vielä ne eläimet.. Saattaapi olla että arkiajelut oli tässä, kun alkaa 200km olla ihan maksimi ja lyhenee joka viikko.

Mutta tosiaan, varatkaa Päijänteelle kalenterista tilaa 19.-20.9. jos se kiinnostaa, koska tuo on käytännössä ainoa viikonloppu jolloin se voisi onnistua. Toivotaan sopivia kelejä sinne. Nyt kun sai tuon erskankin varusteltua zumolla niin ei tarvitse enää ulkomuistista suunnistaa :peukutpystyyn:

Back