• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom su 4.5.08

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jassu

Kunnia pj
MotOrg ry jäsen
Orgin jokakuinen vakiokokoontuminen Café Storören Sipoossa sunnuntaina 4.5. klo 14 , osoite on Storörenintie 6.

- Kartta -
- Toinen kartta -

Luvassa ainakin kahvittelua, ehkäpä jopa ajolenkkiäkin jos joku reittejä tunteva ilmoittaa halukkuutensa lenkin vetoon.

Muistakaahan että Kahvila/ravintolasta saa MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10%

Paikalle tullaan ja voisin jopa vetää muutaman mutkapätkän jos ajatuksesta sais kiinni...

Toi Zumo ei löytäny tommosta osotetta ollenkaan
nixweiss.gif
Kokeiles osoitetta "Sipoo, Storörintie", tuossa muodossa kyseinen tie löytyy ainakin Tomtomista. En tiedä mistä tuo lyhennetty muoto sinne tulee
biggrin.gif

itse löysin enirosta seuraavalla osoitteella

Storörintie 6, 01100 ITÄSALMI

Rock,
mä tuun kanssa käymään kahvilla. Ja tuun tuon Konalan kautta niin mennään yhtä matkaa.

//Andy

Olin just lähdössä sinne Sipooseen mutta mopo oli eri mieltä, ei virtaa ollenkaan
veryangry.gif
Ei aavistustakaan mikä vikana, eilen pelitti ihan normaalisti...ehkä akku..

nimimerkki peukalo keskellä kämmentä

P*rkle just tulin siitä traktorilla viereisestä vene rantsusta, käväsin sipoonlahdella laskemassa kaverin venneen vesille.

Juu nyt ei ehtiny mukaan, ku meni jarrunesteen vaihdossa vähä arvioitua pitempään... Mut hauskaa kesäistä päivää kaikille!  
062802moto_prv.gif

Kuulin, että porukoita oli ollut Storörenissä ..
Tapasin joitakin siellä olleita Kaivarissa ..
Itse olin tänään liikkeellä muskelipyörälläni ..
On nääs mistä valita ..
smile_org.gif

Back