• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom 3.6.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jaaha... perillä kotona taasen kerran.
Reilu kerho kiittää PKP:ta ja pitää päänsä muista asioista kiinni
tounge.gif

Niin ja muille kiitos myös. Jassulle
tounge.gif
taas kun sai ihan ihme ilmeitä meikäläisestä ikuistettuu, mut taitaa vika olla kuvattavassa
biggrin.gif

Ruotsin risteilyt on aina hauskoja. Onneks sattu sopiva merisää ettei laiva keinunu paljoa.
biggrin.gif

Kiitoksia vaan kaikille mukavasta risteilyseurasta...

Jaaha... perillä kotona taasen kerran.
Reilu kerho kiittää PKP:ta ja pitää päänsä muista asioista kiinni
tounge.gif
Kylläpäs minä vähällä selvisin, tosin se välitön palaute taitaa tulla tällä kertaa tipottain pitkin vuotta
tounge.gif
.

Nyt kaikki mukana olleet tietää miksi hidasajoharjoituksiin kuuluu u-käännös. Soratiet jäi löytymättä, ensi kerralla sitten.
blush.gif

Kiitos vaan kaikille mukana olleille, mukavaa oli.

smile_org.gif

Hyvää oli jäätelö - vaikka mun mielestä jos ostaa suklaa jätskiä pitäis myös sitä saada - jos mä haluaisin vanilija jädeä niin ostaisin sitä
mad.gif
'

No joo - ei lähetty mutkille kun piti mennä duuniin, ja johan tälle päivälle tuli parisataa kilsaa tota tampereen motaria - huiman mutkasta tietä sekin
biggrin.gif

No torstaita odotellessa...

PKP:lle lenkistä kiitos!
Kaikenlaista tuli matkalla koettua ja hauskaa oli..kaikki muu paitsi oma ajaminen joka oli ihan
033102ass_1_prv.gif
.
Kauhia kokovartalolukko päällä
confused_orig.gif
.

Edittiä: Jassu sai kerrankin musta onnistuneen kuvan
biggrin.gif

Tänään oltiin vain terassimotoristeja, duunit kutsu ja busassa kilsat on huotoa vajaat. Kivahan oli välillä vain paistatella päivää terassilla kun kelikin suosi.

Kiitoksia PKP:lle tästäkin suunnasta, mukavat mutkat oli, U-käännökset mukaanlukien
smile_org.gif

kiitokset täältäkin kaikille + ruohonleikkurille vetoavusta josta tulikin mieleen että kaikkea muuta mutta nurtsia ei keritty kokeilla
tounge.gif
terv. sähköpiaano
biggrin.gif

Back