• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Östersundom 1.7.2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Orgin jokakuinen vakiokokoontuminen Café Storören Sipoossa sunnuntaina 1.7. klo 14 , osoite on Storörenintie 6.

- Kartta -
- Toinen kartta -

Luvassa ainakin kahvittelua, ehkäpä jopa ajolenkkiäkin
omg.gif

Muistakaahan että Kahvila/ravintolasta saa MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10%

Yritänpäs ainakin kahville suoritua, illaksi pitäis töihinkin vielä ehtiä joten ajelu voi jäädä väliin.

Onks torstai-ajelu tältä viikolta peruttu?

Sunnuntaina ollaan varmassa auringossa Los Espanjassa.
Ehtiikö RIMMON tai teikäläinen sitten ajeluttamaan. Mä on torstaina matopurkissa koko pitkän päivän  
sport05.gif
No jos yrittäis sitten keksiä jotain, availen topicin. On ollu pari viikkoa "hiukka" kiirus duunissa ja sama meno näyttäis jatkuvan pitkälti elokuulle. No töitä ainakin on jos vaan jaksaa painaa pitkää päivää.

Nooh. Kattotaan. Päästääks hallitus lähteen. Mä koitan harhautusta, ja otan kudin messiin, luulis onnaavan. Poitsulla on tosin fudistreenit josku myöhemmin IP, mut alkuun vois koittaa.
062802moto_prv.gif

Pitänee tulla jos ei Bodom soittele Tuskassa just samaan aikaan.

E: No eo vittu soittele, tais soitella jo ja keikka meni sivusuun..
sad_orig.gif

Vois kattoo jos yks ensikertalainenki onnistuis tulee paikalle
sport05.gif

Taijan mennä Alastarolle kattomaan miten hyvät kuskit...

1. Jarruttaa myöhemmin
2. Kallistaa enemmän
3. Avaa aikasemmin

Ja pitäähän se virallinen Aku-fan club olla paikalla
wink.gif

Mut jos laiskottaa niin tuun sitte kahvittelee... jos oon saanu pyörästä jo katulaillisen...

Eepähän sitä tietä josko täältä savostakin tulisi pyörähtämään maanantai aamua olis tarkoitus tartata ja kuninkaan tietä pitäisi lähteä etsimään.

Pistetäänpäs kartta muistiin.

Loma alakaa....

TOMTOM
033102beer_1_prv.gif
062802moto_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
Mutta ei yhdessä!

Back