• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 27.7. Östersundom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Orgin porukan kokoontuminen Café Storören Sipoossa 27.7. klo 18.00, osoitteessa Storörenintie 6.
Kahvittelun jälkeen mutkatiet kutsuvat.
Meren ääressä, moottoripyörällä, autolla tai veneellä
MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10 %.

KARTTA

Jaa Sipoossa. Pitäsköhän tänne yrittää. Tuollapäin taitaa olla ihan hyviä pätkiä.
062802moto_prv.gif

Ans kattoo... mulla on mopo saamassa hoitoa tuona päivänä, että jos mä saan sen takas siiheksi, niin mä tuun
smile_org.gif

jos mä en saa, niin mä tuun silti
smile_org.gif
joko vyöruusuna tai sit mä lainaan salaa Rimmonin mopoa
lookaround_orig.gif

En mä näe syytä miksen tulisi....
tounge.gif

Pitää hoidella nuo tasarilogistiikat sillai ettei häiritse torstaimutkia.

sanoi:
Ärrätär Lähetetty Heinä. 21 2006,15:17
--------------------------------------------------------------------------------
Tulossa..
..sillä varauksella että ollaan mopon kanssa kunnossa ekan rata reissun jälkeen..  

Juu, mä peesaan tätä
tounge.gif

"edit" juu ei pääse, hallitus istuu ja miettii taas
tounge.gif

Ja äkkiä ne olosuhteet muuttuu..
sad_orig.gif

En siis pääse paikalle, ellei joku ota kyytiin..
Syykin löytyy toisesta osiosta.

Ei varmaan pääse paikalle kun tänään lähti kortti. Autolla ajoin ohituskaistalla 148/100 kuortissa. Toivotaan et saan kortin pian takas kun elanto riippuu autosta.

No voi rähmä rupee letka harvenemaan .... Taitais olla parikin pyörää torstaina vailla kortillista kuskia, nyt ois tilaisuus kortillisilla "pyörättömillä".
tounge.gif
Siinä vois tulla enkat letkassa kaks päällä,jos meillä on kans toi toinen mopo huollossa.Jokos Ärrätär sai kyydin tiistaiks apparalle ?
Niin olen muuten tulossa yksin tai kaksin.

mun takapenkille mahtuu kyllä jos sinne uskaltaa tulla
blush.gif

loman alkamisen kunniaks saavun paikalle

Kiitos kaikille takapenkkiä tarjonneille
bowdown.gif
, mutta taitaa nyt jäädä nämä ajot väliin.
Jollei mitään armahdus ihmettä tapahdu, niin mun loppu lomani siirtyi ajalle jolloin on taas kortti taskussa,
joten työt pukkaa jo torstaina päälle..
sad_orig.gif

Ja apparalle mua lähtee tuuraamaan mies..
( Että sen voi mun puolesta liputtaa ulos jo ekalla kierroksella
tounge.gif
)

Hyviä mutkia! Ja dagolle tsemppiä!

Mukana ellei työnantaja toisin päätä, anomus aamuvuorosta torstaille on esitetty, loppu on herran hallussa...

Kattoo nyt, paikka on kyllä upea jne.. Tosin tuo klo 20:00 sulkapallovuoro hiukan nihkeä, mutta toisaalta kahville ja kamat reppuun, vois hyvinkin käydä..

Back