• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting TO 20.7. Tekno Shell Ruskeasanta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
sanoi:
AnDy Lähetetty Heinä. 21 2006,10:06
--------------------------------------------------------------------------------
Lainaa (YAMMUTAR @ Heinä. 21 2006,09:08)
Ja taas oli kivaa

202 km näytti mun mittari matkan pituudeksi -tietty teille jotka sieltä espoon perukoilta paikalle tulitte,tais tulla matkaa 300 km .

Vauhtia oli ja mukavaa seuraa -ja uusia nassujakin tais olla muutama.

Olisipa aina torstai

Njoo, aika tarkka 300kilsaa tuli tosiaan kelattua siirtymineen. Nikkilän Essolla trippimittarissa 250 ja siitä vielä noin 50 kilsaa himaan.

Mutta hyvä että niitä kilsoja tulee ja bensaa palaa...

Joillakin matka jatkui vielä Espoon perukoita pidemmällekin länteen päin...

Joo, mä tosiaan jatkoin vielä Siuntioon saakka, mutta olin kuitenkin perillä ennen auringon nousua
tounge.gif

Kiitoksia vain tosiaan kaikille, mukavat mutkat oli taas
sport05.gif

Kiitokset! Oli oikein mukava torstai-ilta. Oli uutta pätkää ainakin meikäläiselle  
062802jumpie_prv.gif
Ja kohtalaisesti tolla vajaatehosella twinillä pysyy teidän "ärrä" kuskien mukana. Taisitte vaan olla kohteliaita
blush.gif
Hyvinhän tuo letka pysyi hanskassa näin peränpitäjän silmin. Ja muistetaan että ajellaan ihan omaan tahtiin, ei tarvii kiiruhtaa vaikka kaveri paahtaisikin itseään kovempaa, letka kyllä odottaa risteyksissä. Ja jokainen voi hakea sen omaan nopeuteen sopivan paikan letkassa.

Tälleen kun mennään niin kaikilla on kivaa.
Niin, ja jos ohitellaan, niin ohitetaan vasta, kun kaveri on saanut oman ohituksensa tehtyä.
Tämän pitäisi muistaa myös ne pari älyn kruunaamatonta kalifia, jotka "karismaattisesti" vetäisivät juuri ennen ABC:lle pysähtymistä...

Jepjep, tulin kyl shellille kattelee mut en sit lähtenykkää mukaan ajamaan ku oli kaveri kyydissä ni ajeltii muualle
cool.gif

Pitäs varmaa hankkii pyörään joku tarra mis lukee ORG ku ei kukaa huomannukkaa mua ku ninjailin terassille istuu teijä lähtiessa
033102bebe_1_prv.gif

Jepjep, tulin kyl shellille kattelee mut en sit lähtenykkää mukaan ajamaan ku oli kaveri kyydissä ni ajeltii muualle
cool.gif

Pitäs varmaa hankkii pyörään joku tarra mis lukee ORG ku ei kukaa huomannukkaa mua ku ninjailin terassille istuu teijä lähtiessa
033102bebe_1_prv.gif
No jos se yhtään lohduttaa niin huomasin kyllä kun tulit siihen terassille istuskelemaan
tounge.gif
. Olisit ottanut sen takapenkin tytön mukaan
062802moto_prv.gif
.

202 km näytti mun mittari matkan pituudeksi -tietty teille jotka sieltä espoon perukoilta paikalle tulitte,tais tulla matkaa 300 km
lookaround_orig.gif
.
Kyllä tänne Upinniemeen saakka ajellessa meni se 300km rikki..
Mutta hauskaahan tuo on ajella, ja etenkin vielä täysin uusilla teillä.
Ja mua kanssa kiinnostais tuo reitti mikä ajettiin, josko sais jotain tienumeroita tai paikannimiä..
Hyvä pätkä ja hyvin vedetty!
062802jumpie_prv.gif

cool.gif

033102bebe_1_prv.gif
Sorry en kyl huomannu. Olisit tullu mukaan vaan letkaan, ja tosiasiassa eipä tarra varmaan olis ehkä auttanut (tuskimpa sitä olis huomannu) ei muuta kun rohkeasti porukkaan.Tutut kyl huomaa jos ne tulee viime tipassa, tuolla kun pyörii paljon muutakin porukkaa kun "meidän porukkaa" Ens torstaina uudestaan ja rohkeasti kaffelle samaan pöytään muiden kans, ei siellä kukaan sua syö elävänä.
tounge.gif

Ai hitto. Unohdin. No, jääpähän enemmän aikaa renkaanvaihtoon...
Taisit jäädä kuiteskin jumiin sen "pirun" nyrkin kanssa
tounge.gif
joko se on ratkottu ?

Ja kiitos mukana olleille,on se hyvä et toi petrin loma loppuu !!!! kyllä letkan veto tällai kylmiltään .... no hetken miettimisellä löyty kuitenkin reitti, kilsoja tuli vissiin vähän vajaa 200. Letkakin pysy suht kasassa ja kukaan ei visiin eksyny.Joten kait se oli onnistunut reissu.
Törkee siistiä oli
biggrin.gif
Ite olin ekaa kertaa, joten aivan turistina tultiin. Valko-punainen R6 jonka jarruvalot vilkku kokoajan.

Jos pystyt kertomaan tuon reitin tyylii mistä risteyksestä aina käännyttiin ja mihin suuntaan tuohon hyvinkään ABC:lle asti ois aivan loistava! Itelleni kun uudet tiet alko heti kun lähdettiin shelliltä. Ois kiva näyttää reitti kaverille.

Harmi kun jouduin poistumaan hyvinkään kohdalta. Noo, ens kerralla sit pidempää. Hyvä hyvä kaiken kaikkiaan
062802jumpie_prv.gif
Yritän saada sitä joteskin raapusteltua vaikka paperille tai piirrettyä karttaa vaikka ens torstaiks.
Loistavaa!
biggrin.gif
Pitää koittaa päästä ensi torstainakin paikalle. Aivan uutta seutua taas, nyt on jo ihan oikeesti mahdollista että en löydä paikanpäälle
smile_org.gif

Jos tietty paperille raapustat reittiä niin miksei samantien sähköiseen muotoon niin pääsee muutkin näkee sen ?

cool.gif

033102bebe_1_prv.gif
Sorry en kyl huomannu. Olisit tullu mukaan vaan letkaan, ja tosiasiassa eipä tarra varmaan olis ehkä auttanut (tuskimpa sitä olis huomannu) ei muuta kun rohkeasti porukkaan.Tutut kyl huomaa jos ne tulee viime tipassa, tuolla kun pyörii paljon muutakin porukkaa kun "meidän porukkaa" Ens torstaina uudestaan ja rohkeasti kaffelle samaan pöytään muiden kans, ei siellä kukaan sua syö elävänä.
tounge.gif
Noilla huoltiksilla roikkuu muitakin motoristeja niin ei aina osaa sanoa ketkä ovat orggilaisia tms. Jos ei muuta niin kun porukat alkavat pukea kamoja niskaan ja starttailevat mopoja niin eikun mukaan letkaan vaan, tutut ja tuntemattomat. Unohtumattomia elämyksiä tiedossa....
wink.gif

heh, rupee selvästi olemaan viikonloppu lähellä..

hyvää pätkää ja mutkaa oli
062802jumpie_prv.gif

toista kertaa mukana ja nyt tuli jopa rekisteröidyttyä tänne
smile_org.gif

olin siis sillä toisella sinisellä fasulla

Back