• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Kivenlahden Teboil 31.8. klo 18.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Elokuun viimeisenä torstaina 31.8. pääkaupunkiseudun torstai-meeting pidetään Kivenlahden Teboililla klo 18. Ohjelmassa kahvittelua ja rupattelua sekä harhaanjohtamista läntisen Uudenmaan mutkaisilla ja vähemmän mutkaisilla maisemareiteillä. Retkeltä palaillaan illan hämärtyessä. Tummat visiirit kannattaa jättää kotiin.

Tevetuloa!

KARTTA

Periaatteessa sinne vois tulla, pysyykö aloittelija perässä?
smile_org.gif

Mulla se vaan turun syntrooma jatkuu...
biggrin.gif
biggrin.gif
Täytyy varmaan pistää lotto menee ku osuu aina kohalle
wink.gif
Noh ei se kauheesti ny harmita ku tietää et perjantaina alkaa ylämaan b-leiritys ja sinnekin pitäis mopolla liukastella
tounge.gif
Onkos sinne muutoisin tarkoitus letkajenkkana mennä pääkuppalan alueelta vai tuleeko erikseen kysely tästä foorumiin?
sport05.gif

Pitäisköhän sitä heittää miittineitsyys olan taa ja lähteä mukaan
bawling.gif
50% todennäköisyydellä mukana
smile_org.gif

Mites reitti?
Jos vaikka nyt kerkeis livahtamaan duunista aikasemmin, ku kerran mun 'toimistolla' on miitti.

Oisko idistä päästellä Kuninkaantietä (saaristoreittiä) pitkin vaikka Karjaalle ja pohjoista puolta takas?

Täytyy jättää väliin, oon jo Jurvassa (tai ainakin matkalla) mummon lihapatojen ääressä ja valmistamassa kylää .Orgilaisten invaasioon  
biggrin.gif

Jää perkule väliin mullakin taas kerran, duunireissut häiritsee harrastuksia...
sad_orig.gif

Mutta onneksi nään taas kaikki hurjat viikonloppuna Jurvassa
smile_org.gif

Bomberi-illasta tuli taas kunnon kipinä ajamiseen ja varsinkin ryhmäsellaiseen. Ehkä sitä vois eksyä myös orgin miittinkiin.

Back