• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting KE 23.8. Östersundom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taiteiden yö sotkee tällä kertaa torstai-ajelujen aikatauluja. Torstain sijaan olemme liikenteessä tällä viikolla jo KESKIVIIKKONA.

Orgin kokoontuminen Café Storören Sipoossa KESKIVIIKKONA 23.8. klo 18.00, osoitteessa Storörenintie 6. Kupillisten jälkeen kannattanee varata muutama tunti Itäisen Uudenmaan mutkapätkille.

Kahvila/ruokalasta MotOrgin jäsenkortilla ruoka-annoksista -10 %.

KARTTA

Tulossa ollaan
062802moto_prv.gif
.

No niin, sitten kun saan järjestettyä torstai-illan vapaaksi niin ajellaankin keskiviikkona  
sad_orig.gif

Tuun jos saan keskiviikon iltavuoron vaihdettua...

Enköhän mä jotenkin tästäkin selviä.  
smile_org.gif
En muistanu koko Taiteiden yötä...

Saas ny kattoo. Joutuu vääntään kättä ton sisäisen kukkiksen kanssa kun liikkuvan setä pisti mopon ajokieltoon...
ghostface.gif

Tai jos joku vois mulle myydä / tehdä / lahjoittaa siihen mennessä 10ärrän kilpitelineen, tai vaihtoehtoisesti ottaa tuhdolle pyörimään, ni sitte körökörö.

ed: jii-äm --> suomi

Varma ehkä, taikka sit ei. sataako?
Moro Köpi.......
talktohand.gif

Oootkos "sokeripala"? s a t a a k o........

Eipä silti sama vika "rahikaisella". Kaverit nääs viisastelee töissä, jos meikäläisen pyörä on työpaikaikan parkissa.
Että ajoreittini varrella voivat alkaa heinä-tai elonkorjuu työt.

Että tämmönen tapaus..........
sad_orig.gif
biggrin.gif
tounge.gif
wink.gif

Mä luulisin olevani tulossa
lookaround_orig.gif

Jos ajelu olisi ollut Torstaina olisin joutunut skippaamaan jo toiseen kertaan tänä kesänä, mutta nyt mä taidankin päästä, ellei tapahdu jotain kaameita asioita
eek.gif
- noh, huomennahan se nähdään
smile_org.gif

Voisihan sitä tulla, mikäli ei olkapää ole kauhean kipeä, mitäs sitä muutakaan sairaslomalla  
biggrin.gif
. Sääkin näyttäisi olevan ihan passeli pyöräilyyn.

OK. Kaikki päivät yhtähyviä, vain pöllövuorot huonompia, pitäis lähteä aamusta. Mutta tulossa
062802moto_prv.gif

Nyt  
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
, se siitä....

Back