• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting Esso Vantaa Nuolitie 21.9. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Torstaina 21.9. klo 18 pääkaupunkiseudun orggilaiset tapaavat toisensa Vantaalla Nuolitien Essolla. Paikka sijaitsee Kehä III varrella noin Tuupakan kohdalla. Nautitaan kahvista ja upeasta seurasta, nälkäisimmät ehtinevät syödä jopa jotain, sillä paikka on merkattu haarukalla ja veitsellä. Jos vain säät ja päät sallivat, illan pimetessä ajetaan jokunen mutkapätkäkin.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Löydät paikan TÄSTÄ karttalinkistä, syöttämällä kohtaan Nuolitie 1 ja valitsemalla Vantaan Nuolitie 1B.

Torstaina 21.9. klo 18 pääkaupunkiseudun orggilaiset tapaavat toisensa Vantaalla Nuolitien Essolla. Paikka sijaitsee Kehä III varrella noin Tuupakan kohdalla. Nautitaan kahvista ja upeasta seurasta, nälkäisimmät ehtinevät syödä jopa jotain, sillä paikka on merkattu haarukalla ja veitsellä. Jos vain säät ja päät sallivat, illan pimetessä ajetaan jokunen mutkapätkäkin.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Löydät paikan TÄSTÄ karttalinkistä, syöttämällä kohtaan Nuolitie 1 ja valitsemalla Vantaan Nuolitie 1B.
ASIAA!!
062802jumpie_prv.gif
Säävarauksella mukana! Keskiviikoksi on luvattu sadetta, mutta torstaina on tietty hellettä, poutaa ja muutenkin kuiva keli?
biggrin.gif

Mäkin voisin tulla treenailemaan sitä kameran käyttöä,
Kännissä mä sen hanskaan , todistettu! mutta en ikinä ole saanut sitä pelittämään selvinpäin
biggrin.gif
biggrin.gif

Eli messissä - kameran kera
smile_org.gif

Vähänx jännättää ehtiikö MadMan korjata mun mopon ajokuntoon siiheks
lookaround_orig.gif

Ei ku meet Jassu pitään sinne ajajakokouksen, jossa jaat noita ohjeita jokaiselle käteen. Ja kukaan ei mee mihinkään ennen ku pistokoe on läpäisty
tounge.gif

(Mulle ihan sama, ku en kuitenkaan tuu...)

Ei ku meet Jassu pitään sinne ajajakokouksen, jossa jaat noita ohjeita jokaiselle käteen. Ja kukaan ei mee mihinkään ennen ku pistokoe on läpäisty
tounge.gif

(Mulle ihan sama, ku en kuitenkaan tuu...)
Joko sulla on mopo kunnossa vai menikö ihan oikeesti lunariin? Eikös Tosimopoilija™ mene hakemaan pankista setelitukon ja marssi mopokauppaan ja sanoo myyjälle, että: "Yksi TUONLAINEN"?
smile_org.gif

Joko sulla on mopo kunnossa vai menikö ihan oikeesti lunariin? Eikös Tosimopoilija™ mene hakemaan pankista setelitukon ja marssi mopokauppaan ja sanoo myyjälle, että: "Yksi TUONLAINEN"?
smile_org.gif
Ei. Ei tietoa vielä, mutta tuskinpa menee. Äläkä sää sohvamies ala mulle selittään mitään tosimotoristeista (tai muistakaan elämäntotuuksista, mä asun kaukana sun huuhaa-planeetasta
tounge.gif
)

lookaround_orig.gif
Sinuna jännittäisin enemmän sitä saako Tuusmotor hommattua siihen osat ajoissa... No, mä voin lainata omaa mopoani sulle, jos et saa ässää kuntoon. Mut muista varoa, ettei lähe käsistä
tounge.gif

Ja tällä kertaa mäki voisin lähtä miittinkiin, pitää vaan muistaa rengas käydä vaihtamassa.

lookaround_orig.gif
Sinuna jännittäisin enemmän sitä saako Tuusmotor hommattua siihen osat ajoissa... No, mä voin lainata omaa mopoani sulle, jos et saa ässää kuntoon. Mut muista varoa, ettei lähe käsistä
tounge.gif

Ja tällä kertaa mäki voisin lähtä miittinkiin, pitää vaan muistaa rengas käydä vaihtamassa.
eek.gif
Jos mä meen sun mopolla -niin milläs sä meinaat tulla ?
Vai mennääx kaks päällä
inlove.gif

No, kohta mä osaan ajaa tolla RIMMONin mopolla ehkä mä voin tulla silläkin
(pystyyköhän sillä keulimaan
wink.gif
)

Niin siis jos se ei itte taho tulla
biggrin.gif

eek.gif
Jos mä meen sun mopolla -niin milläs sä meinaat tulla ?
Vai mennääx kaks päällä
inlove.gif

No, kohta mä osaan ajaa tolla RIMMONin mopolla ehkä mä voin tulla silläkin
(pystyyköhän sillä keulimaan
wink.gif
)
No ei. Ku sä meet omallas. "Beibi mä korjaan sen.", sanoi jo Martin Ilmoni aikanaan.

Ja ei, busalla ei todellakaan pysty keulimaan, siinä on niin painava keula ja matala painopiste ettei se nosta nokkaa vaikka kuinka yrittäis. Kysy vaikka Patrik Furstenhofilta.

Back