• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 7.6 2007 Klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Torstaina 7.6. klo 18.00 moottoripyora.org kokoontuu Porvoon upeassa jokirannassa. Kahvi kupposten jälkeen lähdetään tutkimaan Porvoon seudun ehtymättömiä mutkateitä. Ajellaan taas perinteiseen rauhalliseen tyyliin, jotta kaikki uudet ja epäileväisetkin uskaltavat mukaan matkaan. Mahdollisesti ja toivottavasti saadaan myös "paikallisopas" mukaan ohjastamaan letkaa, kuten aikaisemmillakin kerroilla on ollut.

Kartta löytyy TÄSTÄ !

Paikka on Rantakahvila (Romsia ei taida enää olla mut samalla paikalla on kuitenkin kuppila) ja osoite on Jokikatu aivan Porvoonjoen rannassa.

No ilman muuta mukaan, jos kerran hitaasti mennään, vanha alottelijakin pysyy mukana. Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen minkähän moista PMR kanavaa mahatis herrat ja rouvat käyttää ajeluissa?Onko joku vakkari, vai sovitaanko ajon alussa?

no hitsi tuutte mun koti konnuille pakkohan se on tulla mukaan ajelee
062802jumpie_prv.gif

JOO
smile_org.gif

Ja hillittömän suosion saanut kimppalähtö toteutetaan jälleen - Hyrylän Shell klo 17.15
smile_org.gif

ps - mä osaan porvooseen
biggrin.gif

Olisi reilua jos saatte järjestettyä taukokahvit Loviisan Ankkurituuleen jonka Esimies on myös Motorgin jäsen
smile_org.gif
(Thunder Road) jos en väärin muista...

Sit vois joskus jotain Raabattiakin kysellä ku ois näyttöä siitä, että Orkkilainen toista tukee
smile_org.gif

P.S jos hallitus antaa luvan tulen minäkin hännille roikkumaan
smile_org.gif

Tekee aika tiukkaa kyllä keretä kuudeksi Porvooseen kun puol kuus pääsee Espoosta lähtemään. Mutta kokeillaan kuitesti. Kahvittelette vaikka vähän pitempää, jookosta kookosta
wink.gif

Vois tulla messiin, viikonloppu menee ainakin osittain kivenlahtirockissa
033102beer_1_prv.gif
, joten ajoa kaipaa.

Pitäis vielä kattoa että mikäs gixua vaivasi sunnuntaina, hellekö vai mikä....ja renkaanvaihto-operaatiokin on tilauksessa, mutta eiköhän sitä vielä liikkeelle päästä...
wink.gif

ja renkaanvaihto-operaatiokin on tilauksessa, mutta eiköhän sitä vielä liikkeelle päästä...
wink.gif
Mä saarnasin sulle näköjään tarpeeks niistä renkaista  
062802jumpie_prv.gif
Joo, etunen on itse asiassa aika slicksin oloinen ja se takasen kulma tekee vaan elämän turhan jännittäväksi. On ne oikeet paineet vaan tärkeitä...=) Onnex on setti diablo kolmosia kotosalla.

ps. nyt vois treenata sitä kumin polttamistakin, kun vaihtoon menee kuitenkin....tällä kertaa kuitenkin ihan paikallaan..
wink.gif

Hmm, kestäisköhän tuo vanhus noin pitkän lenkin. Öljyvuoto vähän hirvittää, mut jos litran ottais mukaan. Osaahan kotiin, kun reitti on merkitty.

Back