• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Meeting 14.6. klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jens
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Torstaina 14.6. klo 18.00 orgilaiset kokkoontuu Myllykukossa Nurmijärvellä.

Kahvittelua, pizza&burgerin syöntikilpailut halukkaille
tounge.gif
ja sään salliessa pieni ajolenkkikin siihen perään
sport05.gif

Täytyy varmaan tulla mukaan, jos noi viralliset vetäjät taas "pettää".  
biggrin.gif
Älä kuule yhtään epäile... täydessä tikissä ollaan  
ghostface.gif
Ai niinku eilenkin?  
cool.gif
Ihan niikun mulle veetuiltais
wink.gif
Sitä paitsi olin koko lenkin mukana vaikka olo oli hetkittäin todella karmee. Letkan vetäjäksikin olis varmaan joutunut jos ei olisi näitä ystävällisiä frendejä jotka armahtivat eilen mua.
bowdown.gif
biggrin.gif

biggrin.gif
ghostface.gif
Ai niinku eilenkin?  
cool.gif
wink.gif
Sitä paitsi olin koko lenkin mukana vaikka olo oli hetkittäin todella karmee. Letkan vetäjäksikin olis varmaan joutunut jos ei olisi näitä ystävällisiä frendejä jotka armahtivat eilen mua.  
bowdown.gif
biggrin.gif
Oliko sulla K.R. Apulainen kylässä?

biggrin.gif
ghostface.gif
Ai niinku eilenkin?  
cool.gif
wink.gif
bowdown.gif
biggrin.gif
Oliko sulla K.R. Apulainen kylässä?
No jos olis ollu niin se olisi ansaittu, mutta tää oli ihan vaan pelkkä normaali päänsärky.
tounge.gif

Jos määki nyt yritän tulla... Ellen aja uudempaaki pyörää romuks ennen sitä. Ois kai siel kuiteki tarkotus myös ajaa joku lenkki??
tounge.gif

Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka? Olisko ideaa, että jokainen tois omat läskinsä/cämpärinsä vai pitäisikö tehdä kokonaan uusi grillaus miittitopicci?

Tuli tuosta "grillipaikka" topicista mieleen, eikös jossain Nurmijärvellä/Myllykukon lähettyvillä ole joku grillauspaikka?
Ei hajuakaan, vaikka paikkakuntalaisia olenkin... Toki vasta vajaan vuoden verran.
Mut Myllykukolla oon messissä, mikäli duunissa porukka pysyy terveenä eli pääsen ajoissa lähteen = ylityö kutsuu tiheään, minua. ;)

Aion osallistua, vaikka sitten pitäisi paeta uiden pois töistä tältä sinivalkoiselta orjakaleerilta.

(V***ttaa katsella täällä täydellistä auringon paistetta ilman mitään mahdollisuutta päästä pyörän selkään)

Back