• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Lauantai 18.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Lauantaina 18.10 kello 13.00 lähtö Kivenlahden TB
Matkaa kertyy noin 342 km , matkalla pysähdymme nauttimaan kultasuklaan tarjonnasta ja katsomme lasinpuhallusta  
tounge.gif
. matkan aikana ei esitetä elokuvia ja letkan ollessa liikkeessä ei voi mennä pissille, kapteenina toimii allekirjoittanut ja apuohjaajana se pieni mies naarmuisella kuramopolla
wink.gif

ps. telkkarissa sanottiin että silloin ei sada,,  
nixweiss.gif

eli katsellaan tätä ketjua sitten lauantaina kello 11.48 vahvistetaan lähtö silloin AJELU TOTEUTETAAN

Mukana, jos ei toiset REXerit oo kiinnostuneita uudesta meetingistä.
062802moto_prv.gif

Idea hyvä, pläni hyvä, reitti varmaan hyvä, lähtöpaikka hyvä mutta ajankohta kysymysmerkki? Katellaan onnistuisko, voipi olla että ei. Harmi  
sad_orig.gif

Siis EI! Oon menossa perjantaina pailaamaan, kun ajattelin et sitten ainakin pääsisin sunnuntai-ajoihin. Ja nyt ne onkin lauantaina!
biggrin.gif

Eli tällä kertaa ei lauantaina taida olla tarpeeksi happea ajamiseen...
sad_orig.gif
Taitavat nämä viralliset ryhmäajot alkaa olla mun osaltani ohi tältä kaudelta. En koskaan saanut vastaanotetuksi sitä ihme awardia, enkä ees tiedä mistä kumman hyvästä sen sain.
tounge.gif

Siis EI! Oon menossa perjantaina pailaamaan, kun ajattelin et sitten ainakin pääsisin sunnuntai-ajoihin. Ja nyt ne onkin lauantaina!  
biggrin.gif

Eli tällä kertaa ei lauantaina taida olla tarpeeksi happea ajamiseen...  
sad_orig.gif
 Taitavat nämä viralliset ryhmäajot alkaa olla mun osaltani ohi tältä kaudelta. En koskaan saanut vastaanotetuksi sitä ihme awardia, enkä ees tiedä mistä kumman hyvästä sen sain.  
tounge.gif
Itsellä olis kanssa perjantaina kaverin kemut tiedossa  
033102beer_1_prv.gif
, mutta ajattelin kyllä selvitä mukaan ajoihin  
thumbs-up.gif

Mulla on menossa PK-ilmapallot Myyrmannissa samaan aikaan, kun lähdette ajamaan. Poiketkaa hakemaan joka pyörään pallot, minä tarjoan  
biggrin.gif
. Ne on vielä sellaisia kestokäsiteltyjä eli pysyy monta päivää katossa tai mopon pakkarissa.

Turvallista matkaa  
smile_org.gif
.

Perkkel sentäs, hienoa ilmaa lupaavat ja minä leikin metsuria mökillä. Pitäkää lystiä, mä hakkaan halkoja.

Sellainen lyhyempi lenkki olis passeli. Jos Bulldog suostuu käynnistyy lauantaiksi kun nyt on hengetön
eek.gif

Tulemme ainaskin kahveelle.

Back