• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-helatorstai 14.5.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

riisor

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava
MotOrg ry jäsen
Moderaattori
Motorg ry hallitus
Betatestaaja
Noniin, koitetaas jos saatais nää torstailetkailutkin taas käyntiin.

Tän viikon torstai onkin sopivasti helatorstai eli suurimmalle osalle vapaapäivä, joten vois vedellä samantien vähän pidemmän kaavan mukaan. Lähtö klo 12:00 Ruskeasannan Shelliltä.

Ja tietenkin säävarauksella.

Esitietovaatimukset -> PK-ryhmäajo-ohje alusta loppuun, etu- ja takaperin. Joutuu muuten ehkä kertaamaan itsekin :p

Viimeksi muokattu:
Yes. Tätähän oli jo hieman odoteltukin. Hienoa. Mukana ku peräpukama, ja voin olla pukanana. Vai mite toi menee.:jippikaijee::WAZAAP:

No voi pahalainen :rant: Lupasin olla torstaina töissä.

marko.fzs sanoi:
No voi pahalainen :rant: Lupasin olla torstaina töissä.

Töissä? Pyhäpäivänä? Helatorstaina? Ja tuolloinhan on aina Ollin perinteinen Helahölkkä, gui sä ny ton unohdit?:cruising:

Ja mä en uskalla tulla ennen muutamaa kaapelin vaihdosta. On aika arvaamaton laite juuri nyt.

JMH sanoi:
Ja mä en uskalla tulla ennen muutamaa kaapelin vaihdosta. On aika arvaamaton laite juuri nyt.

Nitrous sanoi:
Apriliassako sähkövikaa? En olis uskonu... :blink:

Pitääkö mun taas kertoa siit parin vuoden takaisest euroturneest ja mun Apriliast? :right:
se missä sivuosas oli PoS:n Katana...

Sehän lupailis ihan ok keliä huomiselle :jpstyle:

Joo, lähdetään Rusalta.

Perkele kun oon töissä... Voi olla että ehkä yritän livistää aikaisemmin

Taitaa koko lenkki olla tällä kertaa jotain 300-400km väliltä.

Back