• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-helatorstai 10.5. klo 11:00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja riisor
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
fredi sanoi:
Kiitokset veturille ja jarrumiehelle mukavista mutkista.
Tullaan toistamiseen.

kokeile Herra Heinäkuu enskerralla seuraavaa lausetta, jos ei tule avokasta ohimolle niin on sitä pillua tiedossa.
ge mig en fitta

Försöker du vara lite lurig eller?

Herr Juli snackar rätt så flytande svenska. Ids inte skoja mig.

Noni. Pillu jo mainittu, missä tissit ja delvakki? Juu Tuono selvis maaliin kuten rexikin. Hemmetisti kiitoksia kaikille. Hemmetin hauskaa oli. Kilsoja semmonen 600 kaikkineen, Marko mä on vasta 63v ja tänään vielä vähän toipilaana, mitähän sitä jaksaakaa ku on kondiksessa. Noo Riisorille taas erityismaininta hienosta reitistä. Kiitos. Ja eiku ens kertaan.:thumbup::orgmp::bye:

siki sanoi:
Noni. Pillu jo mainittu, missä tissit ja delvakki? Juu Tuono selvis maaliin kuten rexikin. Hemmetisti kiitoksia kaikille. Hemmetin hauskaa oli. Kilsoja semmonen 600 kaikkineen, Marko mä on vasta 63v ja tänään vielä vähän toipilaana, mitähän sitä jaksaakaa ku on kondiksessa. Noo Riisorille taas erityismaininta hienosta reitistä. Kiitos. Ja eiku ens kertaan.:thumbup::orgmp::bye:

Kova luu!

siki sanoi:

Kyl määki eläkkeel sit. Mut nyt töihin:p

Ninja ja Batman kiittää, erikseen vielä veturia ja perämiestä sekä reipashenkistä seuraa.
Erittäin hauska päivä, happea annosteltiin ihan huolella. Reitit upeita - lintubongaus ja maisemien ihastelu jäi kyllä vähemmälle...
Toivottavasti kukaan ei astunut päätöksen jälkeen siihen tietyömaan kohdalle viritettyyn ansalankaan.

Batmanninja sanoi:
Ninja ja Batman kiittää, erikseen vielä veturia ja perämiestä sekä reipashenkistä seuraa.
Erittäin hauska päivä, happea annosteltiin ihan huolella. Reitit upeita - lintubongaus ja maisemien ihastelu jäi kyllä vähemmälle...
Toivottavasti kukaan ei astunut päätöksen jälkeen siihen tietyömaan kohdalle viritettyyn ansalankaan.

Vihdintietä ku himaan päin lähdin tuuppaamaan, ni ihan heti alussa tuli Transitti vatevö vastaan. Tietyömaalla ei ollu enään ketään. Toi on niin tyypillistä. Emäntä sai joskus aikoinaan äitienpäivänä sakot Kehä III tietyömaalla, ja tais Tourinki letka kosahtaa johonkin ansaan just jonain Helatorstaina tms. Toi on tiedettyä hommaa, ja six esim. mä ajan pyhäpäivisin tietyömaakohdat aina rajostusten mukaan.

siki sanoi:
Vihdintietä ku himaan päin lähdin tuuppaamaan, ni ihan heti alussa tuli Transitti vatevö vastaan. Tietyömaalla ei ollu enään ketään. Toi on niin tyypillistä. Emäntä sai joskus aikoinaan äitienpäivänä sakot Kehä III tietyömaalla, ja tais Tourinki letka kosahtaa johonkin ansaan just jonain Helatorstaina tms. Toi on tiedettyä hommaa, ja six esim. mä ajan pyhäpäivisin tietyömaakohdat aina rajostusten mukaan.

Pyhäpäivän harvemmasta liikenteestä on helpompi poimia rikolliset maksupäätteelle.

siki sanoi:

Joo..odottelen koska on ansa viritetty Kuliksen sillalta itään heti tennishallin kohalla, joka on muutenkin aika yleinen mittauspaikka. Nyt siin on joku snadi dösäpysäkkiremppa. Siinä ei tapahdu mitään virka-ajan ulkopuolella(eikä pahemmin muutenkaan) eikä työ häiritse liikennettä mitenkään. Mut vittu ne duunarit jättää sen 50kmh siihen illaks ja pyhien yli.

Rajoitukset menee: Redi 4okmh 300m, Kuliksen silta 50kmh 500m, sillan jälkeen alkaa 70kmh 200m, sitten pamahtaa 50kmh 150m ja sitten taas 70kmh.

Et varokaa...siinä vasemmalla on usein prätkäpoliisi kaiteiden välissä kytiksessä tai toisella puolella paku.
Vittu mitä touhua....

Batmanninja sanoi:
Sehän ois torstaina helatorstai ja keli kohdillaan?:thumbup:

Niin olis. Pukamakin taas kondiksessa ja omalla pyörälläkin tuntuis pääsevän.
Oli Ollin kanssa pikkusen tuossa juttua tästä, eiköhän odotella kutsua vaan.:jippikaijee::jippikaijee:

Batmanninja sanoi:
Sehän ois torstaina helatorstai ja keli kohdillaan?:thumbup:
Jo vain! Tiistaina lisäinfoa :jpstyle:

Kiinnostaa kyllä, mutta tuollaiseen puolitonniseen ei itsellä aikaa ole eikä kroppakaan kestä (kyllä, pyörä on tällaiseen väärä ainakin minulle). Jos matka "maltillisena" niin todennäköisemmin pääsen mukaan. :)

EDIT: niin tai sitten jos exitin saa sopivasti jossain kohtaa tehtyä pääkaupunkiseudulle niin sekin varmasti toimii. Kovin vähän oli reitistä ainakin aikaisemmin tietoa.

Noniin 2021 helahölkkä löytyy täältä. Ei enää kommentteja tähän ketjuun, kiitos :thumbup:

Back