• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-Ajot ?. Onko mitään havaintoa, koska-alkaa kevään ekat routamonttujen väistelyt ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja stinde4
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kelien mukaan, mutta perinteisesti siinä huhtikuun puolivälin paikkeilla.

mulla on pärrä varastossa ja varaston edusta sellasessa katveessa et menee varmaan pari extraviikkoa odotellessa lumikasojen lähtöä. onpahan tiet putsattu ja routavauriot scoutattu perinteisiltä pätkiltä :WAZAAP:

Ensimäisessä PK-ajossa voikin olla ruuhkaa..

Kun viime kesänä korttinsa menettäneet ova saanneet lisessin takaisin..
Ja Itsensä teloneet tai lipanneet ovat saanneet kipsit pois ja jäsenensä kuntoutettua (kuten minä)
Pitäskö mennä sovittamaan nahkapukua, ettei vaan ole kaapissa kutistunut
:p

Varmaankin ainakin perinteinen lihapiirakkaretki ajellaan jo huhtikuun alussa jos kevät jatkuu tällaisena...

Viimeksi muokattu:
Jos sattuu sopivalle päivälle niin voisin lähteä messiin tälleen lähes uutena tulokkaana :jpstyle:

Edit: Ihan vaan ajatuksena heittäsin ilmoille että jos toi samperin takatalvi tajuaa virheensä ja lähtee vetää, niin 12.4. ois hyvä päivä käydä jossain jännässä paikassa.

Viimeksi muokattu:
Vantaan suunnasta lähdössä torstaina 12.4. porukkaa kruisailemaan, jos vaan innokkaita riittää niin kerätään porukkaa kassaan.:thumbup:

ei taida olla PK ajoja vielä ensi torstaina. Pikku tutkielmat kertoivat että mutkapätkät eivät ole vielä siinä kuosissa että niille vietäisiin letkoja, sen enempää kuin omiakaan mopoja. Varjokohdissa jääpolanteita, isoja hiekkakasoja tiellä, liukasta pölyä tienpinnassa, etc...

Joten menkäähän pojjaat varovasti ettei kellee satu mitään :thumbup:

Nähdään PeeKoilla sitten ihan hetken päästä.

2xwtf sanoi:
Vantaan suunnasta lähdössä torstaina 12.4. porukkaa kruisailemaan, jos vaan innokkaita riittää niin kerätään porukkaa kassaan.:thumbup:

miltäs näyttää homma? Aurinko ainakin paistaa ihan mukavasti. Itse ainakin lähden johonkinpäin mutta porukalla aina hauskempaa...

Keli näyttää tosiaan hyvältä joten 17.30 pyritään starttaa sekalaisella seurakunnalla kehäkessalta (nykyinen motorest motoristikahvila).:)

Olin tulossa Nesteelle tänään, kun kerran n kilometrin päässä asun - no 150m himasta auto ajo mun ja mopon päälle klo 17:10, joten matka tyssäsi siihen.

Ei henkilövahinkoja, mutta mopo lähtee pajalle. Semmosta.

Jassu sanoi:
Olin tulossa Nesteelle tänään, kun kerran n kilometrin päässä asun - no 150m himasta auto ajo mun ja mopon päälle klo 17:10, joten matka tyssäsi siihen.

Otan osaa, paska alku kaudelle.

Jassu sanoi:

Hyvä et mies on kunnossa ja vielä on kesää onneks jäljellä...

Go-Za sanoi:
Toivottavasti se hulttio kaahari joutuu vastuuseen!

Poliisit kävi paikalla, mutta eivät antaneet syylliselle edes sakkoja - ainoastaan kirjallisen huomautuksen.

Kuskina oli kiinalaisen pariskunnan mies, joka oli viikko sitten saanut suomalaisen ajokortin. Olivat Vehon koeajoautolla ajamassa tosiaan sen rysäyttivät sitten.

Tilanne oli aika absurdi; tultiin risteykseen jonne herra päätti ajaa keskelle kaistoja odottamaan, minä jäin normaalisti suojatien kohdille (eli en ollut vielä risteyksessä). Noh, oikealta tulee auto joka soittaa torvea, että kiinalainen on hänen kaistallaan - mutta sen sijaan että kaveri ajaisi eteenpäin, minne oli menossa, pistää hän pakin päälle ja lähtee peruuttamaan pois risteysalueelta katsomatta taakseen. Noin 5m peruutettuaan rysähti - koitin kyllä soitella torvea ja huitoa siellä, mutta ei toi kaveri mitään katsellut.

Noh, heille 750e omavastuut koeajoauton vakuutuksista ja mulle pyörään uutta maalia, mahdollisesti uutta keulapumppua jne. Vituttaahan tää näin kauden alkuun heti ottaa, mutta tällaista se elämä on.

Hyvässä lykyssä pyörä on naarmuja lukuunottamatta kunnossa... katsotaan mitä tarkastaja sanoo.

No niin... Kotia palailtu ja olihan siellä monenmoista, mutta kyllähän sitä tuli sellaset 250 km kurvailtua. Paikoitellen oli ihan asiallista pätkää mutta sitten sitä ei niin mielekästä hiekan kuorruttamaa asfalttia. Lopua kohden väki väheni (siitä jo pienestä porukasta) mutta meno jatkui sitäkin railakkaampana :grin: Kiitos osallistuneille. Pk ajojen alkua odotellessa menihän tämä näinkin :p

Mä ainakin näillä tietämin sunnuntaina meinaan pikkusen mennä kattelemaan pätkien kuosia... Jos vaikka kävis nakkikiskalla ja takas :thumbup:

GuessWho sanoi:
Mä ainakin näillä tietämin sunnuntaina meinaan pikkusen mennä kattelemaan pätkien kuosia... Jos vaikka kävis nakkikiskalla ja takas :thumbup:

Tahti on varmaan toistaiseksi suht maltillinen, et esim Kawasakillakin saattas pysyä perässä?

Back