• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

PK-ajot  +ALV su 8.8.2010

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
MUUTOS AIKATAULUUN !
LÄHTÖ TAPAHTUU JO KELLO 10.00 JOHTUEN ILTAPÄIVÄLLE  LUVATUSTA +32 HELTEESTÄ. AJETAAN SE MIKÄ TUNTUU KUUMASSA HYVÄLTÄ.

Lähtö Hyrylän Shell 8 elokuuta, sunnuntaina kello 10:00

Kiemurrellaan pitkin keskistä ja itäistä ilmansuuntaa henkeen: "tikkari+ALV".

jos mielit kahva maassa kanttailua, sitä et täältä löydä. Jos tyhjäkäynnillä laahaaminen ja mutkissa hoipertelukaan ei ole "sun juttu", tästä voisi yrittää löytää ratkaisun.

Reitillä pituutta jotain 250 ja 350 välissä ja sekaan mahtuu niin pitkää lentopolkua, kuin mikromutkaa. Väliin mukava stoppi ja letka (jos sellainen saadaan aikaiseksi) kerätään kasaan niin monta kertaa kuin on tarvis.

Sateella ei ajeta. Starttivahvistus tarvittaessa 2 tuntia ennen starttia.

Letkasäännöt PK ohjeiden mukaisesti.

Mennään hyvällä ja perinteisellä PK-hengellä, pyhäpäivään sopivalla marssivauhdilla.

kynttila.gif

baaa.gif

MUUTOS AIKATAULUUN !
LÄHTÖ TAPAHTUU JO KELLO 10.00 JOHTUEN ILTAPÄIVÄLLE LUVATUSTA +32 HELTEESTÄ. AJETAAN SE MIKÄ TUNTUU KUUMASSA HYVÄLTÄ.

Oliko tuo kahva maassa kanttailu osotettu mulle ja Tuukalle ;)

Saatampa hyvinkin tulla mukaan, mutta rauhallisin mielin.. sen verta mukavaa on janttereiden kanssa raatailla tuolla kahvituvilla
smile_org.gif

heh. Ei ole osoitettu sen enempää sulle ku mulle tai Tuukallekkaan. Katsoin vaan reiluksi ilmoittaa että tällä reissulla ajellaan edelläkuvatun tahdin mukaisesti.

Voihan se olla että ajellaan pian kaksin tai kolmin, mutta mukaan saapi tulla ken tahtoo. Eikä reissu edellytä kuin oman mopon kohtalaista perushallintaa ja iloista mieltä.

062802jumpie_prv.gif

Tuo +ALV:hen (paikoin
biggrin.gif
) hidastelu kuulostaa
houkuttelevalta.

Vaikken ole ammattiautoilija, se on duuni lepo ilman zettiä.
Että pistää useimmiten kyllä nösöilemään turhan paljon
biggrin.gif
.

Jos maisemissa, (loma alko just
062802jumpie_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
)
niin mä oon jo aamukuudelta venaamassa
sport05.gif
.

Jos ei kapula yllätä niin saattaisin tunkea mukaan?
Niin ja pitäähän sitä löytää toi startti mestakin vielä.
smile_org.gif

Pitää toivoa, että Tuire pitää lupauksensa, ja peruuttaa Kimppakivat (lämpötila yli 25C). Vaimo kun olis ollut sinne halukas lähtemään (ajellaan kuulemma sopivaa vauhtia, tikkari -ALV), minä en niinkään, mutta tänne lähden jos suinkin pystyn.
062802jumpie_prv.gif

täytyy yrittää päästä mukaan... viime torstaina oli sen verta kivaa:) riippuu ihan siitä miten pahasti paja-antero hakkaa vasaralla mun päätä sunnuntai aamuna...
ghostface.gif

Pitää toivoa, että Tuire pitää lupauksensa, ja peruuttaa Kimppakivat (lämpötila yli 25C). Vaimo kun olis ollut sinne halukas lähtemään (ajellaan kuulemma sopivaa vauhtia, tikkari -ALV), minä en niinkään, mutta tänne lähden jos suinkin pystyn.
062802jumpie_prv.gif
Ainiin, ei millään pahalla ketään kohtaan tai mihinkään suuntaan. Mä nyt vaan oon täämönen.
033102beer_1_prv.gif

Oho, ite olin laittamassa kutsua su illaksi kello 17.00 , koska vapaudun vasta sit,, mut koitan saada teitii kii tai pistän pydeen su ilta ajot
biggrin.gif

Yritetään "selvitä" mukaan. Se voi olla vaikeata, mutta nyt on sen verran raju meno jo päällä, että voi olla et Nukkumatti heittää kohta unihiekat silmiin.

Oho, ite olin laittamassa kutsua su illaksi kello 17.00 , koska vapaudun vasta sit,, mut koitan saada teitii kii tai pistän pydeen su ilta ajot  
biggrin.gif
Tää vaihtoehto sopis mulle paremmin kuin hyvin, Hyrylään on jo melkosesti matkaa.
Ja höpsis, ei meiltä oo sen vähempi Bemskiin mutta siellä me vaan joka kerta ollaan patsastelemassa
tounge.gif
vai säästelekkö kilsoja Bemussa
lookaround_orig.gif
Nyt nillitys seis ja tutimaan niin jaksat sitten aamusta herätä tankkaamaan reissua varten
thumbs-up.gif
Mutta kattotaan jos vaikka ois tuplat huomenna...

Back